![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da va man igang med den siste uka før ferie og tidligvakt nr 1 av 4
![]() Satse på at det blir en fin dag i dag, har iallfall begynt bra så langt. Satse på at siste rest av ferieplanleggingen min kommer på plass i løpet av denne uka ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Men i jøsseball! Oppe før kl. 0600 og lys våken! Og jeg som håpet på en sovemorgen, da.
Grå og trist morgen på Nærsnes. Blir ikke mye hagearbeid i dag heller. Men det er snart egg og bacon til frokost så det blir vel en ordning på dagen. Ha en fin dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mornings fra KRS. Akkurat fått pappa ombord på KLM-flyet som skal ta han til AMS. Derifra er det videre med luftens dronning til LAX, før endelig destinasjon LAS. Lucky. Snart blir det å komme seg på jobb! Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ugh, mornings fra Oslo. Formen er definitivt ikke 100%, men på jobb skal man så måtte en tur innom medisinskapet for litt "dop". På jobb blir det stort sett å gjøre andres arbeidsoppgaver. Så får man se hvordan formen er i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ugh Ugh fra Kristiansand hvor solen skinner!
Måtte en liten tur inn på jobben i dag. Men så fantastisk flott vær vi har her i dag, tror jeg at jeg nøyer meg med halv dag! Alt for bra vær til å sitte inne på kontoret. Så får jeg heller jobbe en annen dag denne uka, når regnet høljer ned f.eks. Snart settes kursen ut mot hytta i skjærgården igjen! Ut å finne roen, hehe! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Straks settes kursen mot OSL. Flytter til Bergen om et par uker og må opp og se på leilighet. Ha en flott dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her har solen begynt å skinne gjennom et tynt skydekke, det blir nok bra utover dagen. Helgen ble brukt nede på Lista og flystevnet som ble arrangert der. Et veldig bra stevne iår. All honnør til arrangørene. Håper der går i pluss på stevnet slik at vi får nok en gjentagelse til neste år. En passe travel dag på jobb før det blir en tur på sjøen i ettermiddag. Morgendagen starter med den sedvanlige redeye flighten , SK4002 , over fjellet østover. Ha en god dag og fin uke alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Første ferieuke i dag av totalt 4 uker. I tillegg er kjerring og unger bortreist, så her er det late men effektive dager!
Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Akershus
Været suger skikkelig, regn og nesten kjølig. Jaja, får håpe på en varm august, når jeg er tilbake på jobb for fullt.... Her er det "permisjonsdag" og fruen er på jobb. Så her er man hjemmeværende med barna i dag. De har blitt vasket og foret før de nå skal pakkes i bilen, så kan vi hilse på min kjøre mor i sentrum. I ettermiddag blir det middag hos svigermor. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En fridag, før fire tidligvakter. Deretter skal man jammen ha helg samtidig med folk flest. Litt rydding må gjøres, samt klesvask og grocery shopping, og jammen nærmer det seg også avreise og en miniflytting til statene snart. Nok å gjøre, med andre ord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen...
Man kan vel ikke akkurat si at det er sommervær ute for øyeblikket, så da for man vel bruke dagen til å stelle hjemme.. Blir en kjapp tur ut likevel for diverse ærend, deretter for man legge ut på jakt etter hybelkaninene. ![]() Ha en bedre Mandag...
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ser ut som om man faktisk skal gjøre noe idag, mamma har beordret montering av IKEA hyller, i kveld er det Inception på kino før man ved midnatt drar ned på GameStop for å plukke opp StarCraft II. Litt geek skal man da være.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Her er morgentrim og frokost unnagjort. Grei morgentemperatur aa gaa til gymmen i. Blir nok de vanlige 35-40 gradene i ettermiddag. Vaermeldingen har jeg gitt opp .. loerdagen skulle det vaert skyfritt, men det var torden og regn hele kvelden. Soendag var det ventet skikkelig uvaer, men solen skinte pent fra morgen til kveld ... jaja ..
Da var det en rask tur i dusjen foer man begynner arbeidsuken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Newark. Her blir det å ta turen til EWR om noen timer, for innsjekk på CO28 til LHR. Har prøvd å sjekke inn på nett, men det lot seg ikke gjøre, så da blir det å håpe på at det er noen seter igjen til meg på flyplassen. Er på plass der rundt 5-6 timer før avgang, så noe bør vel la seg gjøre.
En fin helg med fotball og avslapping er nå over, og det er dermed på tide å sette kursen hjemover. En uke til med ferie er det, så får håpe været er samarbeidsvillig... Ha en fortsatt fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du vet at seter hos CO kan velges når man bestiller, og helt fram til de åpner innsjekken 24 timer før?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jada, men da var det kun to midtseter ledig. Jeg tenkte meg derfor noen av Elite-setene, men i går ved innsjekk var ingenting ledig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da ønsker jeg deg lykke til, Hickok...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøvde selv å fikse et bra sete på US Air til PHL imorra, men de visa-kortet blir ikke akseptert. Jaja, antar det blir midtsete bakerst. Noen som vet om flighten har blitt overbooked i det siste?
![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Amadeus viser 1 remaining i C og 0 bak, så det slulle tyde på et visst oversalg, ja ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |