![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei og hopp og god morgen alle sammen.
Etter 10 timer søvn, er man klar for en siste innsats før det er lang helg. Dagen ser bra ut og avslutter med et møte, så da kan det ikke bli bedre ![]() ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tja - ... morgen !
Noen har sovet 10timer, andre 4,5 - ute er været stjerneklart enn så lenge, men er ventet inn ett helsikkes regnvær fra Sør iløpet av dagen! ![]() Velvel, radio Gjøvik/Lillehammer for fulle mugger på web'en så går nok disse timene au!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, her har man sovet midt mellom 4,5t og 10t, men er trøtt her også. Er er kjeledressen og hjelmen på plass, så nå gjelder det bare å få i seg litt frokost før økonomen fra Oslo som jeg går under betegnelsen som, skal bli skitten under neglene igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Morgen fra Nydalen.. Ser ut som det blir en grå å trist dag her...
![]() Ha en bedre Torsdag !
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Etter overhodet ikke å ha fått sovet i natt, og flere ganger har måttet stå opp for å prøve "å bli trøtt igjen", så er det ikke akkurat gull å komme seg på jobb nå! Jaja, sånn går det i toppidretten av og til. Små marginer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Goood morning Norway...
![]() He he ,liten plagiat der. Her i barteland er det grått og ca 9-10 grader. Dagen går med til jobb og legging av gulv på kjøkkenet til "de gamle" ![]() En strålende dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Lite søvn på meg og i natt, med det resultat at jeg er sur, kjerringa er sur, ungene er sure osv osv..... Tror det blir overtid i dag ![]() Ha en bedre torsdag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god torsdag fra "Apburen"
En flott dag i STO i dag - selv om jeg synes det lukter fjøs på HQ (det ryktes om at det er en bonde fra Helgeland i huset... I dag blir det løpetur i parken - altfor lenge siden - og den siste klargjøringen av kåken til familien kommer i morgen. Satser på fin vær i helgen, så vi kan hygge oss i den svenske hovedstaden - det blir uansett en tur til Junibacken og Pippis hus, Skansen og Fjärillshuset. Så får hva se hva annet vi kan få ut av en hyggelig familiehelg i Sverige |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Hasle. Regn ble meldt mens jeg satt i bilen på vei til kontoret, så da blir det vel vått utover dagen da....
Heldag på kontoret, noen møter og diverse, skal nok få dagen til å gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk faktisk sykla til jobben idag...WOW...stolt av meg sjøl.
Ikke at jeg skal skryte på meg en langtur (9km), men føler seg jo litt mer fresh faktisk. Ha en fin dag alle sammen ja - jeg sitter her med en god følelese av at det blir en fin dag:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Casa del Savipix i Uppsala!
Har varit gott igång sen 0700 med tvätt och strykning av skjortor samt lite läsning inför eftermiddagens föreläsning. Måste säga att livet som student igen är ganska så behagligt Blir lite avslappning innan innan universitetet kallar. Ikväll skall vi inte se bort ifrån att det blir en öl eller två. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
[QUOTE=sirpjalle;300283]Lite søvn på meg og i natt, med det resultat at jeg er sur, kjerringa er sur, ungene er sure osv osv..... Tror det blir overtid i dag
![]() Velkommen i klubben! Jeg kan bare si det samme som pjallis her! Dessuten regner det som om alle sluser var åpne, barnevakten for minsten streika, så jeg måtte kjøre 25 ekstra km i dag morges for å få levert han, og masse kø i Krsand pga bilulykke mitt i rushet. Resultat: Gikk hjemmefra kl 0730, kom på jobb kl 0900 etter å ha levert 2 små og en stor. Siden jeg må hente dem også, blir det neppe noe overtid på meg i dag. Så da fortsetter nok hylingen og skrikingen når jeg kommer hjem. Tror jeg skal legge meg tidlig i dag!! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen etter 8 deilige timer i sengen
![]() ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Har sovet som en Stein igjen, frokosten er inntatt og avisa lest.
Ikke noe spesielt på tapetet idag. Noe skjortestryking kanskje. Ja, så skal jeg ringe halvbroren til JetBlue. Han fyller 60 idag. Ha en fin dag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her titter solen frem bak regntunge skyer . Ser ut som vi fortsatt får en våt dag her over i sørvest. En god tidligere kollega og bekjent har siste dag som yrkesaktiv flyger i DY idag og det skal markeres tidlig på ettermiddagen når han ankommer Sola på siste tur med sin Boeing. Det blir nok et liten mottagelseskomitee ja. ![]() Ha en god dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen!
Fridag i dag og ingenting som skal gjøres! Enkelt husarbeid unnagjort og er invitert hjem til mine foreldre på middag i dag så da er det bare å planlegge hvor man skal drikke kaffe i kveld som gjenstår! Jeg innser at det er hardt å være på topp ![]() E!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Markering av skipper'n siste kommersielle flight på Sola nå i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var vi igang også her på lokalkontoret, hvor første økt er gjennomført. Fint vær, 27 grader og lett bris. Sur kjerring og unge her i huset også på morran, men nå er heldigvis ungen på skolen og døren solid lukket til det andre kontoret. På tide å hente meg litt lunch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uff av meg, det tar på å leke husmor!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det er torsdag og du går på CBS......har du en gyldige grunn til å ikke dra på Nexus?
Last edited by Someone; 04-09-2008 at 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |