![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vet ikke om dette har vært publisert før men:
http://takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=17262 Alle visste at kuttene måtte komme et sted, men hadde ikke ventet ORD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det må til for å få tabellen til å gå opp i vinter, med DEL og DXB og ikke noe 12. fly.
Man har tatt bort de dagene med dårligst belegg på BJS og ORD i vintermånedene, og fått et til å passe med en ok tidtabell CPH-DEL og CPH-DXB. Ikke noe enkelt puslespill |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det är hemskt att se SAS hålla på och skära i linjer. Ska det vara så svårt att hitta ett till flygplan? Är det inte snart lika bra att lägga ner på ARN och satsa helhjärtat på CPH? Det finns andra flygbolag som fyller tomrummet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Dette er da ikke noe nytt? Husker jeg riktig så er dette noe som nærmest har blitt gjort hver vinter tidligere og kan knapt kalles en nyhet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
jeg mener når SAS har et så imponerende belegg på IC selv i disse tider burde det jo være her man burde satse, selv i disse dager!
trist opplegg!
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Før så har det vært rot i programmet om vinterne fordi det har vært bytting av seter, ett år ble CPH-IAD satt ut til en wetlease it UA, og det som alltid har vært problemet med det stramme programmet er at får man problemer med driften av noe følger så blir det følge-effekter i god tid etter problemet.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
eller gi Osl DEL og en rute til Sfo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Beklager hvis dette allerede er nevnt.
Men, er det noen som vet hvilken avgang som kuttes ARN-ORD ? Tenker da på hvilken ukedag. Skal selv fly denne 8. oktober i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå begynner vinteren i flybransjen den 31/10, altså over 3 uker senere enn da du skal fly.
Og uansett, hvis avgangen din hadde blitt kuttet ville du automatisk blitt booket om på en annen avgang/selskap |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ja det är kanske dags att skaffa en ny ledning? Gärna utifrån Skandinavien? En amerikan eller kanska det bästa ! Nån rik herre från ett emirat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
med dagens inntjeningsnivå, fallende etterspørsel, økende fuelpriser og tapet i Q2 skal du ikke være veldig pinglete for å innse at dette er ikke tiden å bruke en milliard svenske bananer på en A340 til! Jeg synes networkgjengen har gjort en god jobb med å sy sammen en tidtabell på 12 ruter med 11 fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Laeren om hvorfor ting ikke lar seg gjoere.....
![]()
![]() |
#14 |
Ute på tur
|
![]()
Dette har slått meg når jeg har sett på IC-prising rundtom. SAS er så godt som hver gang priset veldig lavt i forhold til konkurrenter. Med så høyt belegg som jeg har opplevd hos SAS så må det være rom for å skru til prisingne selv om dette ikke ansees som verken sosialistisk eller noe jante-loven liker?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvem sier at man maa hive en milliard paa bordet for aa fa en 340 (og hvorfor 340BTW, det er jo det mest uoekonomiske materiellet man kan faa tak i). Daarlige unnskyldninger fra elendige ledere spoer du meg. Som kjent er jeg meget skuffet av SAS intercont. De kunne vaert kongen av skandinavia, men er naa blitt nedgradert til en skygge av en gammel storhet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har inte kollat exakt vad detta innebär, men de senaste två åren har väl SAS gått ned till 5ggr/vecka på både Chicago o New York från ARN och Peking gör väl stopp helt under vintern till förmån för 3ggr/vecka till Bangkok. I artikeln så ser det ju ut som man ska flyga mer från Arlanda i vinter än tidigare??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Verkar bli 3 till Peking och tre till Bangkok. Vet inte om jag räknade rätt ,men var det så att man gått ned till 4 till Chicago!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
ARN-ORD ligger såvidt jeg kan se inne med 4x weekly
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Chicago 1978/1981 | Rland | Flyhistorisk forum | 4 | 24-08-2017 20:08 |
SAS Oslo - Chicago? | Marcus W | Flyforum | 25 | 11-12-2010 22:07 |
Stavanger - København - Chicago - Omaha - Chicago - London | Flybird | TripReports | 17 | 28-09-2010 21:14 |
SAS Danmark kutter ut SAS Ground Services? | LN-HAT | Flyforum | 12 | 14-11-2005 00:20 |
SAS i Beijing | Savipix | Flyforum | 1 | 28-07-2005 17:53 |