![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
da var det mandag igjen, og her sitter jeg på Flytoget på vei til OSL og SK844 som skal ta meg til kontoret. En kort uke for oss med svensk arbeidsavtale, med fri i forbindelse med midtsommar i helgen. Ha en flott uke, forumister!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra 24 varme og tordenbyger i omegnen.
Mandagen blir viet lasteplanlegging paa fraktere og kabinsimulatorer hos Delta. Let the slides blow!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Våt morgen i hovedstaden og skogbrannfaren burde være betraktelig minsket. Blir en del møter internt og eksternt før det blir en treningsøkt i forbindelse med førtiårskrisa... I kveld skal det males i heimen. Ha en bedre start på uken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon!
Då var det ei ny veke, med nye utfordringer. Pollensesongen snurrer for fullt, så det blir kløing, nysing og andre fine aktiviteter framover. Ellers har eg planer om å jobba litt også. Ha ein strålande dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jiihhaaaa. på Fredag är det midsommar och jag åker ut till stugan. Hoppas att vädret blir bra.
Fylle fest i 2 dagar med korv, nypotatis, sill och annars god mat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Fikk en "knekk" i ryggen i helgen, så alle planene jeg hadde på hytta gikk i vasken denne helgen ![]() Dagen i dag vil vel gå i møter tenker jeg, håper bare at ryggen takler å sitte opp ned i en stol halve dagen. Ha en god dag forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Her går jeg inn i siste uken med jobbing med masteroppgaven, så det er tid for mere "morro" på lesesalen. Ikveld blir det selvsagt fotball på TVen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen, i dag fra BOO.
Møte i fagforeningen og absolutt siste dag på "jobb" før sommerferien ![]() E!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen/Tranby. Ny uke på jobb med en hel masse å gjøre - alt ved det normale mao.
![]() Etter et regnskyll for en halvtime siden har solen tittet frem og det tegner til å bli en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen. Det blir nok et regnskyll i Oslo idag, men det ser lettere ut enn igår, da det bøttet ned hele ettermiddagen.
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Litt gråvær i dag , men kun to arbeidsdager, så blir det NSB til Oslo på tirsdagkveld, konsert på onsdag, og SAS hjem på torsdag ![]() Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sent opp i dag også. Noen småting på planen bare. Skal kjøpe trillekoffert til Brandbudronningen. Det skal være bursdagspresang som erstatning for den gamle kofferten hennes. Den har nemlig svært dårlige "kjøreegenskaper" på italiensk brosten, som f.eks fra hotell til Termini-stasjonen i Roma. Det skal det altså bli en ordning på nu!
Ellers blir det sommeravslutning i Rotayklubben med presidentskifte, overrekkelse av "Gutten i Røyken"-prisen for 2008 samt generell rekeaften med dertil hørende godt i glasset. Ha en fin dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Her sitter jeg foran PCen og skriver om norsk språkhistorie på 1800-og 1900-tallet. Muntlig eksamen i norsk er på onsdag.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Lilletorget. Her høljer det ned med regn og hagl. Forfriskende !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Ja dette var faktisk veldig forfriskende. Her sitter jeg og kan se på noen stakkarer som løper i ly for voldsomt regn. Men bra er det, vi trengte dette med den tørken som har vært.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Trist å forlate SXM, men med drøyt 1200 bilder lagret OG 3 dager i New York som venter så går vel dette også. Våknet til nok en flott dag her, og temps. på omkring 29 grader nå 7:53am. Det blir frokost før flyet går 12:50.
Exitrow sikret!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
vi gleder oss til å se bilder, Thomas!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Litt ustabilt vaer i helga, men jeg fikk unnagjort min introductory flight med min instruktoer paa loerdag. Relativt ny C172 med glasscockpit. Blir dog en enklere versjon jeg skal ta time med neste helg.
Selv om det har vaert ustabilt er det skikkelig varmt i vaeret og lite fuktighet. Litt over 3 uker igjen til ferie i Italia og Norge. Ha en fin uke alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Seattle....hvor det endelig er nydelig vaer....og aktiviteten paa Lake Union er stor...akkurat naa ligger det 3 Bevere paa final...
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdagskveld fra den federale expressen..
To mann har ferie, noe som betyr for meg i praksis at jeg jobber for både meg, og en av de to andre, men det går stort sett greit.. Lønnslippen (eller: feriepengeslippen), og litt moro var det å se at skatten for forrige måned kom på akkurat 666 kroner ![]() Tre uker igjen, så er min sommerferie i gang, og Chicago, San Francisco og NYC står for tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 11-05-2009 20:49 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 20-09-2005 10:47 |