Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 27-05-2018, 02:27   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default God søndag

Riktignok juks og fanteri siden det fortsatt er lørdag på Lower Manhattan.
Fått unna litt av byen i dag. Det trues med regn, så da blir det nok shopping i dag.

Hvor mye betaler en fooresten i tips til hun som vasker rommet? 6 dollar var tydeligvis ikkegodt nok fordi vi filk ikke ny sjampo etc i dag. Kaffen ble ikke fyllt på og vi fikk heller ikke nye pappkrus.

Livet er hardt.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 02:42   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: God søndag

Du skal ikke tipse før du sjekker ut, så hun var nok bare sløv.

Begynner å bli mørkt her litt lenger sør. Ruller noen tordenbyger rundt her, men ingen direkte treff hittil. Blir nok mye av det samme søndag. Nå er det kindle, Camel (bandet altså) og litt gammel skotsk i glasset som gjelder. Trallala-bom!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 05:26   #3
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Lørdags kveld i Florida også.
Tipser sjelden noe for hotel rommet, men av og til tømmer lommene for små penger og legger igjen på nattbordet.
En gang i Paris etter at jeg hadde vært borte derfra i flere år, fant ut at ingen sjapper som tar Franc lenger etter at Euro var godt innkjørt og ikke fikk man vekslet i vanlige banker lenger, kun en nasjonal bank eller noe sånt.
La igjen 50-60 Franc til stuepiken isteden for å prøve å finne rette bank. Håper hun satte pris på det.

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 07:17   #4
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra Comfort Hotel Bergen Airport. Her skinner sola og man har akkurat spist frokost. Ingen E2 denne gangen men SAS på første rad hjemover om litt. Ha en fin dag alle sammen!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 07:26   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Sandaker. Solen skinner og espressoen er i koppen. Dog en liten forkjølelse er også på plass. Vask og sist finpuss på leiligheten i dag, før vi flytter inn hos de gamle for noen uker. Ha en fin dag
Old 27-05-2018, 09:29   #6
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad søndag fra gamlelandet. Solen skinner og jeg kjenner at det nok blir et bad eller to i dag. Men først skal vi på en lengre tur i Nordmarka....og et av badene blir nok i et av vannene der. Ha en forfriskende søndag!
EB is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 09:34   #7
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God morgen fra solfylte Groruddalen - frokost og 2 kaffe er inntakt sammen med 2 episoder med beste western på TV2-.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 10:15   #8
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Kjempegod sommermorgen fra Stavanger. Her har en vert oppe en stund og indretjeneste utført. Ute passerer nå temperaturen 26*C, her er vindstille. Helt fantastisk. Slikt vær, over en så lang periode tror jeg jaggu ikke jeg har opplevd på disse kanter siden slutten av 1990-tallet. Nada planer for dagen, så det blir å nyte dagen med å dasse rundt her. Herlig.
Ha super søndag
Old 27-05-2018, 11:04   #9
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-RTP View Post
En gang i Paris etter at jeg hadde vært borte derfra i flere år, fant ut at ingen sjapper som tar Franc lenger etter at Euro var godt innkjørt og ikke fikk man vekslet i vanlige banker lenger, kun en nasjonal bank eller noe sånt.
La igjen 50-60 Franc til stuepiken isteden for å prøve å finne rette bank. Håper hun satte pris på det.
Om det i det hele tatt fortsatt var mulig (det er som oftest korte frister) ville det tatt så lang tid å gå for å veksle, og muligens også med gebyr så du kunne like godt lagt igjen monopolpenger.

God søndag fra en solfykt tiggerstad. Skal ta en svømme tur før det er familiemiddag.

Har i flere dager sloss med en PC som ikke vil installere siste windowsoppdatering. Hadde den i det minste kommet med en feilmelding før eller etter at den tar rollback så hadde jeg visst hvor jeg skulle lete.

Ha en god en alle som slipper være PC-support for seg selv.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 12:16   #10
Bergern
ScanFlyer Dusty

Bon jour fra Nice!
Snart braker det løs i Monaco. Kun en ørliten kinalunch unna faktisk
Fartsfylt ukeslutt ønskes!
Old 27-05-2018, 12:40   #11
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Quote:
. Om det i det hele tatt fortsatt var mulig (det er som oftest korte frister) ville det tatt så lang tid å gå for å veksle, og muligens også med gebyr så du kunne like godt lagt igjen monopolpenger.
Det var som sagt fullt mulig å veksle, men ikke i alle banker og jeg hadde for knapp tid til å finne den riktige banken, dermed ble pengene lagt igjen til stuepikene isteden.
(Man kunne veksle overalt 1 år etter Euro ble innført og 3 år etter på Den Franske «hovedbanken». Ikke monopol penger nei.

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 22:02   #12
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God kveld fra Bergen der en har sett en enkel seier på TV. Skulle selvsagt ha tatt turen nordover i dag, men men. Ble litt temperatur innimellom, men det skal de ha Rosenborg, de prøvde i hvert fall.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 22:29   #13
roger
Rakettforskar

God natt frå Trondheim. Etter å ha jobba både seint i går kveld, og eit par timar i dag tidleg måtte eg gi opp i ettermiddag. Leiiii no, håpar det blir ferdig snart.

Rakk elles den snasne opplevinga av white trasch; var først i køa, før opningstid, på burger King i dag. Juhu! Så kan ein elles konstantere at sirkus har endra seg sidan sist. Men dei hadde i det minste ein "dirrrrekte fra Afrikaaaaa!!!".

Får sjå om dette blir fire- eller femdagarsveke. Håpar eg kan ha samvit til fire.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules