Quote:
Originally Posted by TOS
Selv om du ikke oppnår 45 flighter i løpet av en opptjeningsperiode, så er vel ikke akkurat ombordkjøp mest value for money. Jeg har vel rundt 200.000 poeng stående akkurat nå, men kunne likevel ikke drømt om å kaste bort 650 poeng på en muffin (som jeg tror koster 650 EB-poeng).
Jeg skal selvsagt være forsiktig med å mene så mye om hva du skal bruke poengene til, men hvorfor bruker du ikke heller poengene på reiser? Du får en t/r innenlands/til LYR for 10.000 poeng, eller så kan du alternativt kjøpe 15 muffins for samme poengsum. Det er selvsagt klart at om man ikke har tid til å reise for poeng og disse står i fare for å løpe ut så er saken en annen.
|
for meg er det slik at bare 1 av 10 flyreiser betaler jeg for selv, og for meg er eneste grunn til å samle på poeng er kansje få ett gullkort, som faktisk gir litt privilegier som er hvert å ha. jeg reiser ca 30 ganger per år med sas og like med norwegian får en go del bonus poeng men ikke adgang til sas lounge eller fast track i sikkerhets kontrollen