Quote:
Originally Posted by Star Flyer
Hei 737-405,
Tusen takk for en strålende rapport! Ser ut som du hadde en meget bra sommer på reisefronten
Liker rapportene dine meget godt! Jeg kjenner meg igjen i nesten alle synspunkter om prio bagasje/prio boarding, besetning som "gjemmer" seg, Plus-konseptet innad i Norden etc.
De klarer heller aldri prio-bagasjen i Bergen, nei... SAS Flesland er en annen historie...
Men i motsetning til deg, liker jeg norske- og svenske kabinansatte bedre enn de danske. De står nederst hos meg - hvertfall foreløpig. Min erfaring er at litt for mange av dem er arrogante, hvertfall på de fleste turer i Plus i Europa ut fra CPH. Fra Oslo føler jeg dem er mer vennlige. Men kanskje jeg er uheldig?
Uansett: Har aldri fløyet SAS Business - men det skal definitivt gjøres nå. Så helt fantastisk ut! (Og jeg som aldri har fløyet C, sitter også her hjemme og irriterer meg over plastfolien  Skjønner ikke hvorfor SAS får ut fingern her. )
Tusen takk for at du tok deg tid å dele denne lange reisen. Synes det er morsomt med innenriks så godt som spennende utenlandsruter. Gleder meg til flere rapporter fra deg!
- Star Flyer
|
Hei Star Flyer!
Tusen hjertelig takk for en grundig kommentar på rapporten min

Jeg burde kanskje vært enda mer presis når det gjaldt danskene - min mening er at de er glimrende på særlig langdistanse. Mange med glimt i øyet og mye god humor. Personlig er den en svensk kvinne som virkelig har gitt den beste opplevelsen hjem fra
SFO i Biz i fjor sommer. Anbefaler deg å fleipe litt med danskene når du kommer om bord, og se hvilken respons du får
SAS Business er et godt produkt i mine øyne. Håper du får deg en tur snarest!
Quote:
Originally Posted by darkcho
Takker for en veldig hyggelig rapport. Helt enig med deg, føler meg ofte hjemme når jeg kommer inn i fly og kan svinge til venstre på SAS langdistanse. Roen senker seg betraktelig etter mas og tjas på reise 
|
Tusen takk for at du tok deg tid til å lese rapporten min, darkcho

Det er virkelig en egen følelse å svinge til venstre inn døren i deres Airbus 330/340. Velkommen hjem!
Quote:
Originally Posted by myhrair
T U S E N T A K K !
En slik tripreport har man lengtet etter lenge  kunne bært noen flere bilder av flyplassene og liggende bilder istedenfor stående, ellers var alt en sann fryd å lese!
|
Hjerteligst takk for kommentar, myhrair! Kjekt å høre at du liker rapporten min

Trivelig med tips til forbedringer også.
Quote:
Originally Posted by ClassOne
Kjemperapport, takk for at du tar deg tid til å underholde oss!!
|
Tusen takk for at du tok deg tid til å lese rapporten, ClassOne

Glad for at det kan være til underholdning.
Quote:
Originally Posted by hlorange
Takk, godt skrevet og mye interessant informasjon. Kjekt at du deler dette :-)
|
Hjertelig takk for kommentar, hlorange! Setter stor pris på at du både leser rapporten og legger igjen kommentar :-)
Quote:
Originally Posted by ENGML4
Takk for en utmerket rapport!
Menyen på CPH- IAD ligner veldig på den jeg fikk på ARN- ORD tidlig i mai. Hvor ofte bytter SAS menyer på IC?
|
Takker så meget for kommentar, ENGML4

Jeg er ikke sikker på hvor ofte de bytter meny - men det kan kanskje
SAS-Steward svare på?
Quote:
Originally Posted by AndersE
Takk for god rapport!
|
Tusen takk for hyggelig kommentar, AndersE

Trivelig at du har lest rapporten min.
Quote:
Originally Posted by Hagen
Takk for flott rapport!
Etter å kun ha prøvd Plus på langdistanse så må jeg si Business frister.
|
Hei Hagen! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å lese rapporten. Business anbefales på det sterkeste. Jeg har utelukkende gode erfaringer med både besetning, mat og sete der fremme. Håper du får en flott opplevelse i Business om ikke lenge.
Quote:
Originally Posted by Someone
|
Takker for kommentarer og innspill der, Someone :-) Her har jeg skrevet feil og beklager det. AirTran Airways skal selvsagt være det korrekte. Jeg har rettet dette opp nå. Takk for at du tok deg tid til å lese rapporten, og ja; det har tatt noen timer å sette denne sammen...
Quote:
Originally Posted by OO-VLM
Takk for at du fylte den siste halvtimen min på jobb  Flott rapport.
|
Tusen takk for hyggelig kommentar, OO-
VLM! Skulle bare mangle at jeg bidrar i arbeidshverdagen