Bagasje ble skadet med
SAS forrige mandag (ene hjulfestet ble slåttløs og platen inni ble knust), og jeg la ikke merke til det før jeg skulle begynne å trille den når jeg kom av flybussen. Tok den med meg til Flesland igjen på lørdag da jeg skulle på en dagstur til Oslo for å ta TOEFL. Ankomstservice åpnet ikke før jeg satt på flyet, så tok den med til Oslo og fikk tatt det i ankomsthallen der. Fikk da tilbud om ny koffert på stedet, eller å ta den med til Bergen og få en ny i butikk (valgte det siste da de kun hadde rødfargede kofferter igjen).
Men uansett, poenget: voknet i dag til å ha følgende e-post i min innboks:
Quote:
Vi ber om unnskyldning for at du fikk problemer med din bagasje i forbindelse med din reise til Oslo – og de ulempene som det medførte for deg.
Som plaster på såret vil vi gjerne gi deg doble Ekstrapoeng* for dine reiser med SAS neste måned. Registrer deg senest 30. juni 2014 ved å klikke på knappen nedenfor, så får du automatisk doble Ekstrapoeng på alle reiser med SAS i perioden 1. juli 2014 - 31. juli 2014.
Med vennlig hilsen
SAS EuroBonus
|
Den var ny for min del. Nesten bedre kompensasjon enn ny koffert det der!