Quote:
Originally Posted by ghostern
Meg sjølv, som realfagstipendiat, burde jo (forhåpentlegvis) ha relativ god kontroll på matematikkunskapane mine. Likevel tok eg ei stipendiatstilling, fullt klar over at det neppe kaster av seg økonomisk. Det var heller mi faglege interesse som overgjekk ønsket om meir løn som gjorde at eg tok den avgjersla. På same måte er det nok fleire som tykkjer det er viktigare å kunne fly direkte OSL - FLL enn evt å få betre service ein anna plass eller ei billegare reise ein tredje plass. Eit fly er tross alt eit stolsete for å kome ifrå A til B for dei fleste. Det er vel gjerne derfor at det er akkurat det Norwegian fokuserar på i mange av sine reklamer.
For meg, som er relativt flyinteressert, kunne eg gjerne flydd med ei mellomlanding viss det var billegare og ikkje mykje meir tungvint, men eg har forståelse for at mange ikkje vil dette. Norwegian sine nye langdistanseflygningar er derfor eit godt tilbod etter mi meining. Vil eg bruke det sjølv? Ja, viss prisen er relativ lik andre alternativ.
|
For mange her på Flyprat er en interkontinental flyvning mer enn blott et sted å sitte mellom A og B :-) Derfor tar debattene en litt annen vending her. Til det bedre, etter min mening...
Derfor er ikke alltid diskusjonene her (ser jeg) er sentrert rundt det kjedelige kost-nytte-parameteret, men inkluderer også dimensjonen kost-opplevelse. Norwegians langruteprodukt må dermed finne seg i å bli målt mot erfaringer fra velbereiste flyentusiaster som vet hva som finnes der ute.
1) Du vil bli forbløffet over hvor fort man akkumulerer poeng med tiden, og hvordan ørlite lojalitet kan gi raske gevinster.
2) (Som tidligere stipendiat selv) Jeg anbefaler deg å takke ja til alle konferanser i utlandet, og sporenstreks melde deg inn i det som finnes av fordelsprogrammer. Bekker små...
P.S. Norwegians Premium-produkt ser foreløpig ut som det er milevis bak de mange alternativene de vil konkurrere mot. Enn så lenge venter jeg på trip-reports fra bevisste forbrukere på Flyprat før jeg dropper gamle venner som BA til å lulle meg i søvn på vei hjem fra USA.