Quote:
Originally Posted by storg
Husk at CPH er SAS sin mest brukte flyplass på LH. Ergo begrensninger her vil kunne være lurt å standardisere på hele rutenettet. Avvik i prosedyrer kan være ganske dyrt. Og det at man sparte litt penger på resten av ruter skadet ikke.
|
Takk, men at
CPH er
SAS' største stasjon for langruter er vanskelig å glemme :-)
Absolutt og helt enig – klart det blir billigere for
SAS å gjøre det slik.
Kjøper bare ikke den om at
SAS liksom er fanget av omstendighetene og kan lite gjøre, samt noe om logistikk, og at man nå ikke får lov til å ta fra de plomberte tollfrie trallene på bakken lenger. Som vel aldri har vært lov?
Om det skader eller ei vet jeg ikke. Det er kun premium-passasjerene som merker dette. Akkurat som de merker at
SAS hverken har eller planlegger lie-flat seter, som nær alle sine vestlige konkurrenter. Syns det er stusslig at
SAS sikter mot bransjens produktmessige bakevje i premium-markedet. Vi ville vel alle likt å se et
SAS som trives i front med et attraktivt world-class produkt. Lite peker i den retning… beklageligvis.