View Single Post
Old 14-02-2006, 20:48   #3
Falcon
ÜberScanFlyer
 
Falcon's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,981
Default Replying to Topic 'SMS fra SasBraathens'

Tja, det er tåpelig av Jansen å snakke om "bare til de beste kundene" som om dette skulle være en eksklusiv og utsøkt tjeneste som krever mye innsats å produsere. Ja, det er bra at SAS gjør noe, men dette burde vært på plass for lenge siden. Dessuten forventer ikke kundene mindre når man er vant til WFs tjeneste og når man får annen info på SMS. Akkurat nå fikk jeg f.eks. melding om at jeg kan sjekke inn på flighten i morgen. At jeg ikke bare kan svare på SMSen for å sjekke inn er en annen sak...

Jansen snakker om liten kapasitet i systemene, men dette er virkelig ikke rocket science. Mobil-gatewayen har de allerede.
Falcon is offline   Reply With Quote