Quote:
Originally Posted by LN-MOW
|
Og flere henger seg på. Må si at jeg ikke er særlig imponert over disse passasjerene som tror på at man får
NYC til 2000kr akkurat når det passer de. Kjos driver butikk, og han er veldig god på å få positiv publisitet.
http://www.dn.no/privatokonomi/article2505190.ece
Quote:
Jeg var tidlig ute, for min samboer og jeg hadde bestemt oss for at vi ville en langhelg til New York i mai eller juni uansett. Men etter at Bjørn Kjos i lang tid har snakket om de lave prisene de ville kunne tilby, ventet vi til igår med å kjøpe. Jeg var jo realistisk og forventet ikke at vi skulle få en tur/reise med alt inkludert for 2.000 kroner, men regnet med en god pris likevel. 9.500 kroner for to personer var langt i overkant av hva vi så for oss, sier Fjeld.
De måtte ut med 4.000 kroner per person + en pakke som inkluderte bagasje, flymat og setevalg.
- Dette er en totalpris som både SAS og United Airlines kan matche. Men så blir det jo litt morsomt å fly det nye Dreamliner-flyet, da, og så passer flytidene oss godt. Billettprisen er imidlertid provoserende høy, sier Trine Fjeld.
|
Så veldig høy pris var det altså ikke snakk om, men folk vil jo ikke betale mer enn en håndfull flytogbilletter når de skal til New York.
Gjorde et søk nå, og det er ikke mulig å finne billetter til 2000kr tur/retur før i oktober (for en som vil reise alene)
Juni/juli/august kommer som regel ut på 5000-6000kr pr pers hvis man skal ha mat og bagasje. Igjen, Kjos har gjort det bra markedsføringsmessig, men noen prisrevolusjon har vi ikke fått.