View Single Post
Old 03-10-2012, 13:42   #64
TOS_EBG
ScanFlyer Silver

Default Re: Slutt på gratis drikke på SAS Intercont

Quote:
Originally Posted by SAS-Steward View Post
Jeg registrerer at de fleste ikke er så opptatt av endringene SAS har tatt, men er mer opptatt av 2 av elementene som er fjernet. Helt ok det.
Jeg er også enig i at å fjerne champagnen og ta betalt for soft ikke nødvendigvis er veien å gå.
Men faktisk så er de aller fleste av endringene som er innført veldig bra, både foran, i midten og bak.
Men det er klart, og spesielt på dette forumet, at champagnen får førsteplass.
(i media er det brusen på economy som har hovedfokus, ikke hva som er tilført i samme klasse)

Uansett, håper at de fleste venter med å være så ekstremt bastante på dette her til dere faktisk har prøvd dette.
Ja man kan være missfornøyd med å ikke få et glass champagne før døren lukkes, men de øvrige endringene bør prøves før man konkluderer.
Synes nå i alle fall jeg :-)
Ha en flott dag, med eller uten champis ;-)
Men hvor er informasjon om "forbedringene" å finne da?? Nå har jeg klikket på de linkene som er lagt ut, men finner ikke noe om disse. Ser at KM Johansen har fått ett litt mer balansert bilde frem i VG (man kan jo faktisk få en liter brus/øl, eller 3 flasker vin til hvert måltid, men da ingen avec), dog av kommentarene under er det ikke mange som får med seg dette.

Synes det er meget urovekkende at SAS ikke greier å håndtere dette bedre PR-messig. Syntes forøvrig denne fra talskvinna i Danmark var morsom:
Quote:
Ligeledes er det hemmeligt, hvor mange passagerer, SAS har på sine langruter, siger Trine Kromann-Mikkelsen. ”Af konkurrencehensyn oplyser vi ikke noget specifikt om vores passagertal,” siger hun.
Nei, det er ikke mye informasjon om passasjertall i de månedlige rapportene.....