Quote:
Originally Posted by view
Det første poenget har en åpenbar logisk brist, før du så avrunder det hele med det vi kan kalle marketing BS. Jeg har deltatt i mange SAS spørreundersøkelser og kommuniserer jevnlig med CR. Det resulterer stort sett i beklagelser og en bøtte med poeng. Så hvem av kundene som ønsker dette vet ikke jeg, de har jeg aldri truffet hvertfall.
|
Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg for at du og andre skal forstå det jeg skriver.
Jeg skriver enten på en vanskelig eller en velig tung måte.
Jeg skriver ikke noe sted at dette er noe, noen ønsker.
Overhodet ikke, tror man aldri i noen bransje vil oppleve at kunder skriver eller sier at de vil ha noe fjernet.
Det jeg derimot sier (igjen) er at dette naturligvis har med økonomi å gjøre, å når man ser hva som går hver dag, sammen med hva som svares i ulike kundeundersøkelser og tilbakemeldiner er avgjørelsen (desverre etter min mening) tatt om å fjerne champagne som pre.dep drink.