Quote:
Originally Posted by darkcho
Slik artikkelen er skrevet blir det rart bildet av situasjonen. Forventer NHO luftfart at den klausulen som nevnes skal gjøre at samtlige skal stille på overtid alltid? Slik er det selvsagt ikke. Når slikt nevnes bør også litt overtidstall komme frem i media. 200timer er standard i aml pr ÅR, snittet på Røyken er for noen uker siden 211timer til nå i år.... Viser vel om ikke annet en ganske så grei vilje til å gå overtid. Flere har jo over 400timer overtid allerede i juni. Helt utrolig at man går etter arbeiderne her som faktisk går store mengder overtid pga arbeidsgiver ikke får inn nok folk.
Men dette blir repetisjon for de som har lest litt i tråden 
|
Enig det du skriver, men en ting jeg lurer på;
Hvorfor går NHO Luftfart her løs på flyvelederne og ikke Avinor ?
Jeg stusser veldig på hvordan dette her blir vinklet.
Hvorfor ikke henge ut Avinor her som den store syndebukken ?