Quote:
Originally Posted by robertaas
De jeg har snakket med mener det er bortkastet tid. Systemene er ikke gode nok. Det eneste som vil fungere er et forbud.
Jeg skjønner det er enklere å angripe meg enn å diskutere sak her, men jeg engasjerer meg for noen jeg har sett har reelle problemer her og som sjelden gir mye lyd fra seg.
|
Det er ikke noe sak her, Robert. Her havner du nok langt under sprerregrensa -- igjen.
Du kan jo også se hvor mange flyreiser hvermannsen i Norge reiser: 2, ellerannet ganger i året. Og folk som ikke reiser ofte, bruker lang tid på å forberede sin tur. De leter ikke etter dårlige unnskyldninger og sutrer som deg. De gjør det som trengs. Man pakker Zyrtec, ringer
SAS 10 minutter og sikrer at flyet er Hunderfri, pakker sokker, kjøper plaster og batteri med mer. Whats the big deal?
Det du krever forbudt stiller i samme klasse som: forby folk som er forkjølet/ influensa å fly. En kollega av meg fløy ved siden av en kar med influensa og ble sprekksjuk og misset jobben 3 dager. Du må også forby barn på flyet, høye verbale utbrudd gjør at folk med migrene kan få heftige anfall. Det må dermed være forbudt for hensynsløse idioter, sjuke folk og folk med hunder i familien på fly.
Faktum er at de aller fleste er ikke hypoallergisk, kun en brøkdel er det. De vet via sunn fornuft eller en medlemsorganisasjon at de må ta forhåndsregler, akkurat som folk med pustebesvær må ringe dersom de skal ha oksygenkit ombord i fly.
Resten av oss allergikere, tar en pille, klipper plenen eller kommer oss igjennom dagen nesten symptomfri.
De aller fleste hater å bli sydd puter under arma og spesialbehandlet. Folk er mye smartere enn du tror, kamerat. Finn en ny tråd å trolle i