View Single Post
Old 02-05-2012, 01:04   #5
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: SAS EuroBonus 20 år - tilbud og kampanjer

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
i Economy kan man reservere sete 22 timer før.
Det kalles setetildeling ved online check-in og absolutt ingen tar betalt for å gi folk et sete ved online check-in. Om jeg husker riktig sa SAS før a setereservasjon, men måtte visst endre det pga villedende markedsføring. Folk som leser reklamen til SAS forstår lett at det er setereservasjon SAS påstår de tilbyr da jo ingen tar betalt for setetildeling ved check-in. Selv om SAS skulle ha sitt på det tørre etter å ha justert teksten er det ingen tvil om at de strekker sannheten her og bevist villeder kundene.

Quote:
Hvor mange turer har du hatt med SAS de siste månedene? Det er i alle fall ikke min erfaring at flyene generelt sett er "utslitte og skitne inni".
Har bare hatt 4 flighter med SAS i år og fikk i alle fall et møte med et skikkelig grisefly, men husker ikke når eller hvilken av flightene det var.

Poenget mitt var uansett at man bør differensiere oppover og skape et skille gi de beste kundene noe som er bedre enn industristandarden og ikke differensiere nedover og skape et skille ved å gi vanlige kunder noe som er dårligere enn industristandarden.

Ellers er det jo synd at et jubileum og flere fantastiske tilbud blir gjennomført på en slik måte at de ender opp med en lynsjemobb som står og veiver med høygafler på slutten av kampanjen,

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL

Last edited by robertaas; 02-05-2012 at 01:14.
robertaas is offline   Reply With Quote