Quote:
Originally Posted by tackle55
Da vil jeg først si at bedriften du jobber i bryter arbeidsmiljølovens §14-9 punkt 5. Arbeidstagere som har hatt sammenhengende midlertidlig ansettelse i mer enn fire år skal anses som fast ansatt. I tillegg har du som midlertidlig ansatt også fortrinsrett til ny ansettelse §14-2 punkt 2. Noe du ikke har om du er innleid via et bemanningsbyrå.
Du kan sikkert få lån om du ikke er fast ansatt, men da stiller banken andre krav til sikkerhet også. Iallefall de bankene jeg har brukt, måtte f.eks ha min far til kausjonist til et billån, da jeg kun hadde midlertidig kontrakt.
|
Det er nok ein del andre ting som også spelar inn her. Det er ikkje uvanleg at ein må ha hjelp med sikkerheit til lån i sin første fase i arbeidslivet. Når litt alder kjem på, og ein viser at ein har inntekt uansett om ein har skifta arbeidsgiver, så går dette seg til. Ein må berre vise at ein klarer å handtere økonomien sin, og setje tæring etter næring.
Det er ein ting eg skal vere samd med "flypersonellet" i her. Eg likar ikkje tidsavgrensa kontrakter via tredjepart. Rein outsorcibg av oppgåver ser eg derimot positivt på (skulle berre mangle sidan eg jobber i eit slikt selskap i anna bransje). Slik eg ser det, så er hovudproblemet i det no diskuterte komplekse biletet, ikkje at DY outsorcer. Derimot at bemanningselskapa ikkje har ordna tilsettingstilhøve i sitt selskap.