Quote:
Originally Posted by Randulfb
Eg meiner du for såvidt er inne på ein nyanse her, som er korrekt.
Men bakgunnen for det som skjer er likevel globaliseringa. Skipsfarten ville nok også gjerne ha Norske sjøfolk til Filipinske vilkår. Men då er det slik at arbeidstakaren står overfor i hovudsak tre alternativ:
1-flytte, og akseptere det nye landet sine vilkår
2-finne ein anna arbeidsgiver i same bransje som har bruk for innanlandsk arbeidskraft
3-skifte bransje (kassa på Rimi som det er vist til tidlegare, som eit eksempel)
Då blir det den einskilde som lyt prioritere utifrå kva ein set høgst.
Det eg trur vi ser, er at volumet av norsk flygande personell vil legge seg på eit nivå som er litt lågare enn i dag, og at vidare vekst kjem i andre land. Dette trur eg vert den eigentlege konsekvensen.
|
Vel jeg er enig et stykke på veien - men når det gjelder den norske cruise redieriene så var det en gruppe arbeidstakere som rederene ikke ville "flagge ut" Offiserene - de med passasjer kontakt - cruise industrien brukte i lang tid nettopp det faktum at det var norske offiserer som en stor del av markedsføringen - og om man ser på dagens situasjon var det kanskje et bedre valg enn Italienske ?
Det virker jo som om Norwegian ønsker noe av det samme - flagge ut de ansatte - men beholde en Norsk profil