View Single Post
Old 08-03-2012, 19:52   #36
Fredrik Propell
ScanFlyer Silver
 
Fredrik Propell's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 898
Default Re: Norwegian tar ikke kundene på alvor

Quote:
Originally Posted by VC-10 View Post
Artig diskusjon, og som vanlig rimelig forutsigbar når slike tema kommer opp.
Det er aldri gunstig hverken for passasjerer eller selskap når kanselleringer skjer, men som vi vet, er det dessverre uungåelig noen ganger.

Fredrik Propell: Det kunne være interessant å høre deg utdype dette argumentet litt dypere: Løgn, forbannet løgn og statistikk... slik at vi kan skjønne hva du mener med det?!
Forutsigbart, ja, men absolutt berettiget nå for tiden.

Poenget mit med "løgn, forbannet løgn og statistikk" er såre enkelt. Er du kreativ nok kan selv det verste bli til noe positivt. Hvorfor er f eks SK bedre når DY påstår noe annet (punktlighet) og verse visa.

Men igjen dette er morsomt å følge med på, bare synd det går ut over de dugnadbelastede ansatte som har en dyster fremtid i selskapet, om man skal tolke Mr. Kjos rett.
__________________
Hello I'm using internet explorer I hope this message sends in time. Happy new year 2006

-Fredrik Propell-
Fredrik Propell is offline   Reply With Quote