Quote:
Originally Posted by imm
Hahaha, ja jeg kan ikke annet enn å le av det du skriver her.
Jeg har vært med på å handle Ryanair i snart 13 år, og jeg kan med hånda på hjertet si at vi ikke skvises mer av de enn av andre på en turnaround.
Å velge det billigste anbudet er vel rett så normalt, og noe sikkert både Ryanair og andre gjør.
Ryanair har en turnaround tid på 25 minutter, og det har vel etterhvert andre flyselskap klart å komme ned til også, så vidt jeg vet. For eksempel SAS.
Så å si at Ryanair skviser handlingselskapet så hardt, ja det må du begrunne bedre.
|
SAS snur også de aller fleste flyene på 25 min innenriks.
Å enig med deg her
IMM, hva et handlingselskap tar for jobben og hvor de eventuelt tjener penger er en sak, men å si at de skviser handlingagentene tviler jeg sterkt på ja.
Tror heller de er harde forhandlere med flyplassene de flyr på.
Det er jo også slik at de ønsker minst mulig handling for å holde prisen nede, men dette er ikke noe skvis. Det resulterer kun i at handlingagenten trenger færre folk for å snu en Ryanair maskin.
Men det er alikevel slik at de betaler denne handlingagenten for å utføre en tjeneste på sine fly, og er dermed ansvarlig for passasjerene som skal fly med dem.
Har lagt ved et par linker tidligere i tråden, og det er mange flere om man søker litt, om rettspraksis rundt dette fra Europa og andre steder, om man øsnker å lese litt om dette.
Ha en god natt, plikten kaller, ut å fly tidlig, forhåpentligvis uten å bli påkjørt hehe.