Quote:
Originally Posted by Jan
Da sku de nok have valgt en rute til merseyside istedet 
|
Manchester ligger nok betraktelig mye mer sentralt for å dekke flere mulige kamparenaer enn Merseyside, og man kan lett dekke Blackburn, Wigan, Bolton, Manchester-lagene, samt Merseyside-lagene. I tillegg er det enklere å komme seg til Newcastle fra
MAN, samt til Leeds (som vel fortsatt har en god del nordmenn som supportere). Med fly til Liverpool så er man nok litt mer usentralt plassert.
Retur på søndag måtte evt vært nokså sent for å kunne dekke søndagskampene med kick-off kl. 1600. Om man utelukkende tenker på lag i Manchester så kunne kanskje en avgang kl 2000 gått greit, men om man er i Bolton for å se kamp (eller Wigan, Blackburn, Liverpool) så sliter man litt med å rekke selv en sen søndagsavgang.
Edit: Jeg ser forøvrig at det er brukbar korrespondanse til/fra Tromsø (kanskje litt lang ventetid på returen, men det er jeg vant til også fra andre selskaper som flyr ruten), så dette kan nok blir benyttet. Bedre tider på utreise enn hos konkurrenten (for mitt vedkommende), med ankomst
MAN 1310.