View Single Post
Old 11-08-2010, 19:33   #32
PP
ScanFlyer Molded

Default Re: Prosjektet "GatewayToScandinavia" - en redegjørelse

Meget interessant udtalelse fra OSL Markedssjef Knut Stabæk angående GWTS projektet. Det får alt andet lige GWTS projektet til at fremstå noget mærkværdigt og det kan vel diskuteres om ikke den fremlæggelse der er foretaget af projektet på dette forum er en sandhed med modifikationer.

Jeg må også tilstå at jeg er meget forundret over den aktivitet der indtil videre har været i det offentlige rum fra dette GWTS projekt. Her tænker jeg hovedsageligt på airliners.net, hvor en bruger der øjensynlig er tilknyttet GWTS projektet, over en længere periode har postet en mængde information og deltaget i forskellige diskussioner med relation til OSL og Skandinavien. Indlæg hvor der efter min vurdering er postet sensitiv information omkring relationer mellem flyselskaber og OSL, samt information om konkurrerende lufthavne i Skandinavien som er misvisende. Desuden er der postet information om konkrete slotansøgninger på CPH, hvilket efter min bedste overbevisning ikke bør (selvom det er semi-public information) forekomme på et offentlig forum - og slet ikke fra en kilde som hævder at være professional involveret og engageret i ruteudvikling for en konkurrende lufthavn.

Jeg vil ikke blande mig yderligere i dette, da det må være en sag mellem OSL og GWTS at håndtere dette. Men med adresse til OSL og Knut Stabæk, kan jeg blot konstatere at hvad der postes på airlines.net bemærkes rundt omkring...!

Med venlig hilsen

PP is online now   Reply With Quote