Thread: Haring
View Single Post
Old 03-08-2009, 01:06   #104
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default Re: Haring

Før det blir lynsje-stemning her inne får jeg vel fortsette på TRen

Har holdt på med bl.a kjøkkenmontering de siste par dagene, pluss jeg er ikke helt frisk for tiden. Kanskje svineinfluensa... Så jeg har ikke fått vært innom forumet så ofte.

Så var dagen kommet for å begynne på reisen hjemover og jeg fant denne herren (eller fruen) i et skap, uten at jeg hadde gitt ham (henne) lov til å komme inn på rommet mitt...

Denne karen kom forbi vinduet mens jeg holdt på å pakke. Så ikke mange av disse luftfartøyene mens jeg var på SXM.

Etter at man hadde gjort seg klar, og pakket tingene, så var det å sjekke ut fra hotellet. De oppbevarte kofferten og lap-topen mens jeg tok meg en siste tur til Sunset Bar & Grill, for frokost og fin utsikt. Bord #10 selvsagt

Så bar det til hotellet og videre til flyplassen. Hvor denne maskinen skulle frakte meg og mine medreisende til CLT.

Etter litt frem og tilbake så kom jeg meg ombord (gjennom dør 2L) og tok til venstre for en gangs skyld... Sete 6A ventet på meg. (Så ser man h e l t bort ifra at det var kun 2 rader med F i denne maskinen... )
Uansett så var jeg godt fornøyd med setevalget selv om det var rett foran doet.
Knyttnevetest...

...bestått.

Ved pushback så fikk jeg sett dette...

CO B73G, US B752, AA B752 og JetBlue A320
Det spesifikke vinduet hvor jeg satt med var ganske så slitt, så bilder gjennom det vinduet ble ikke særlig gode. Heldigvis så hadde jeg noe tilgang på vinduet foran så jeg fikk bl.a dette...

"I'll be back" sa vel en eller annen fyr en gang...

Her er valget av drikke på denne flygningen, pluss et bedre bilde av servietten...

Selve flyturen gikk bra, men de pratet en del om det der kredittkortet som ville gi 25K miles hvis en ville ha det. Fulgte ikke så mye med på det denne gangen heller... iPod i øret og lesestoff er greit

Fant denne fremme i F-kabinen...

Hva som trengs å plomberes der fremme vet jeg ikke noe om.

Vel fremme på CLT så var det å komme seg gjennom CBP, før man gikk mot gate. Det tok en god stund før bagasjen kom på beltet og enda lengre før min kom, før det var lang kø for å komme seg til coustoms sjekk. Slapp heldigvis å bli dratt til siden, så da var det bare å levere kofferten fra meg igjen.

Fant frem til gate C18 hvor denne maskinen skulle fly fra CLT til IAH

Under taxing fra gate til RWY så taxet vi forbi denne maskinen...

...som jeg godt kunne tenkt meg å flydd. Spesiellt hvis den hadde blitt opereret av det selskapet som har grunnfargene som flyet her har

Vel fremme i Houston så ble det også litt venting på kofferten før det var å komme seg til hotellet. På IAH så har de slike telefoner hvor en bl.a kan ringe til hotellet for å bli hentet. Den jeg prøvde funket ikke (i terminal A) så jeg spurte om hun i turistinfoen kunne ringe for meg. Det kunne hun og det gjorde hun, men det tok veldig lenge før shuttlen tilslutt dukket opp. 45-60 min husker jeg rett.

Fikk sjekket inn på rom 808 på Sheraton North Houston at George Bush Intercontinental. Stakk en tur innom giftshopen i lobbyen og gikk til innkjøp av en slik koffert man kan ta med seg ombord i kabinen. Før man begynte å studere innsiden av øyelokkene...

Stay tuned... for resten av reisen hjemover...

Last edited by BSSW; 03-08-2009 at 01:08.
BSSW is offline   Reply With Quote