Tror Superhai toucher inn på noe vesentlig her, "dinosaurene"

er vant til å krype for biznissene, og ser på fritidsreisende mer som fyllmasse, og produktet blir derfor ikke tilpasset sistnevnte gruppe. Biznissene trenger hyppige avganger og fleksible billetter, men fritidsreisende normalt kan tilpasse ferien til avgangstidene/-dagene, og ikke trenger den fleksibiliteten nettverkselskapene tilbyr, ettersom lange ferieturer ofte er planlagt god tid i forveien. Dermed kan et selskap som primært retter seg inn mot fritidsmarked fly en maskin t/r
LAX, derett er t/r
BKK, så t/r
JNB o.s.v.
Personlig bryr jeg meg katta om jeg skal sitte ti timer i en 290 seters 762 eller ti timer i economy seksjonen på en SK A330 med elektronikk under setet foran. Det er EN ting som avgjør valg av selksap når jeg skal på ferie, og det er prisen. (men hvis differansen ikke er så stor spiller jo flytype litt inn også...
Hadde jeg krysset atlanteren ukentlig hadde nok situasjonen vært en annen, men så griseheldig er jeg ikke.