I motsetning til
SAS, så er Norwegian i ferd med å fase ut de gamle MDene - i løpet av et års tid er de erstatt med nye eller neste nye 738er med winglets. Som BU662 påpeker så kommer det 53 738er, ikke 3+2+1 som
SAS har bestilt av 737NG. Fremdeles flyr
SAS rundt med over 40 MDer som ikke er de helt beste for miljøet i tillegg til de 17 eldre 735/734er som også ikke er helt utørste.
Tommy777 prøver å påpeker dette er frekvens på destinasjoner. Dessverre Tommy, det er ikke stor forskjell mellom
SAS Norge/SE/DK og Norwegian når det gjelder frekvens. Det er bare til å ta en titt på
SAS Norge-sommertabellen for internasjonale flighter (som forøvrige ikke kommet fra trykkeriet ennå selv etter over tre uker at den er gjeldende) og den frekvensen enkelte av rutene har. Nei,
SAS begynner å ligne mer og mer på en gammel løve uten tenner - brøle kan den, men orker ikke mer enn det. Brølet nå er om dette en betaler ekstra for setet og bagasjen hos Norwegian, men trenger man to hele avissider for å si det?