View Single Post
Old 20-04-2008, 21:01   #14
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club
 
LN-KGL's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
Default Re: Norwegians svært vellykkede markedsføring

I motsetning til SAS, så er Norwegian i ferd med å fase ut de gamle MDene - i løpet av et års tid er de erstatt med nye eller neste nye 738er med winglets. Som BU662 påpeker så kommer det 53 738er, ikke 3+2+1 som SAS har bestilt av 737NG. Fremdeles flyr SAS rundt med over 40 MDer som ikke er de helt beste for miljøet i tillegg til de 17 eldre 735/734er som også ikke er helt utørste.

Tommy777 prøver å påpeker dette er frekvens på destinasjoner. Dessverre Tommy, det er ikke stor forskjell mellom SAS Norge/SE/DK og Norwegian når det gjelder frekvens. Det er bare til å ta en titt på SAS Norge-sommertabellen for internasjonale flighter (som forøvrige ikke kommet fra trykkeriet ennå selv etter over tre uker at den er gjeldende) og den frekvensen enkelte av rutene har. Nei, SAS begynner å ligne mer og mer på en gammel løve uten tenner - brøle kan den, men orker ikke mer enn det. Brølet nå er om dette en betaler ekstra for setet og bagasjen hos Norwegian, men trenger man to hele avissider for å si det?
__________________
Kurt
Vi flyr LOT
LN-KGL is offline   Reply With Quote