Quote:
Originally posted by PAS
Quote:
Originally posted by LN-RRL
Er vel Menzies eller hvordan det skrives som eier det nå.
Men jeg ville anta at de vil bli nødt til å skrape sammen det de har til overs og få det til OSL så fort som mulig og så bare håpe at evt. nytt utstyr kommer i tide..
|
Ifølge min kilde har det allerede vært jobbet en stund med utstyr til Røros, så de har nok ikke kun 1 måned på å skaffe utstyr som mange her er redd for..
Det meste er vist i boks, så det blir spennende å se hva det er.
Hva som kommer til å skje på OSL fremover blir meget spennende.
Vet ikke om det er plass til 5 aktører der, og det ventes jo allerede beslutning om hva som skjer med SGS i forhold til SAS konsernet.
Slik det er i dag kan det uansett ikke fortsette lenge.
At flyselskapene presser prisene aktørene imellom for heller å betale minste pris enn kvalitet og sikkerhet er litt skremmende spør du meg.....
Uansett så kommer nok aktører i hele Europa til enten å bli lagt ned eller kjøpt opp av de store selskapene, for trenden må snu hvis det i det hele tatt skal være lønnsomt å holde på med flyhandling. Det er det liten tvil om når man ser dagens marked, og dette gjelder jo ikke kun OSL/norge, men stort sett hele europa.
Følg med videre i den spennende serien "flyhandling" - hvordan ender det ;-)
Ha en fortreffelig kveld alle sammen.
Vi skrives nok i morgen også ;-)
MVH
|
Det blir som om handle på Rema1000 eller Lidl - bare ukjente merker - til billig pris.
Jeg har over lengre tid sett på billigproduktene i forhold til Merkevarer.
Et eksempel:
Merkevare på fiskeboller:
Merkevare kr. 23.00 og boksen inneholder følgende:
Torsk/hyse ..........................
First Price fiskeboller ( fra Frankrige . Portugal)
Kr. 9.90 . innehoilder hvit fisk ( ikke hva slags fisk) osv.
Sånn er det med
OSL, kjøp det billigste - betalt med peanøtter - få apekatter - dårlig utstyr osv.
Kan vi ikke sette kvalitetskrav på utstyr, tjenester, produkter osv, det hjelper ikke å betale med mynt, når kunder forlanger sedler
Men du og jeg - tenker billigst pris t/r ....................
Ha en god kveld - dette blir for dumt i lengden.
Jan