View Single Post
Old 06-01-2022, 22:49   #1
Futura
ScanFlyer Gold

Default Re: Omicron relief til DXB

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Og det som er bra er at selv de "kjipeste" hotellene der er ofra av meget god standard.
Nja jeg tror ikke du har bodd på "selv de kjipeste hotellene" Men det har jeg. I den eldste delen av Deira, på ett hotell til 395kr/Natt i 2020. Men dobler du prisen, til 750-800 så får du grei standard. Jeg ser Hilton Garden hotellet i Ras Al Khaimah vi pleier å bo på, har gått opp fra 750 til 900 på 2 år. Ellers foretrekker jeg Metroen, rask, pålitelig og fin utsikt på store deler av strekingen.
Alle gjestearbeiderne vi prater med, på hotell, i Taxi osv sier at UAE er det beste landet å være gjestearbeider. "Qatar is shitt, Saudi Arabia is shitt, Kuwait is shitt OSV. Utenom Norden, NZ og Aus og noen få andre land så har de verdens laveste kriminalitet, det er trygt over alt. Det er sivilisert og trygt i trafikken og du blir ikke svindlet som i syndige syden.
Mitt neste besøk til DXB kommer nok til å inkludere leie av bil og kjøre over til Muscat for noen dager. På de kaldeste dagene på vinteren, når jeg pleier å være der, er det litt varmere i Fujairah og Oman.
Trist at du ikke fikk med deg Expo 2020
Futura is offline   Reply With Quote