Synes du det er rart at du mottar noen vindkast i din retning?
Jeg har full forståelse og respekt for at du har en håndfull av selskaper som dine favoritter, men du trenger da ikke å dra enkeltselskaper ned basert på informasjon du påstår at du har, men ikke har noen skriftlige kilder å henvise til?
Jeg leste endel andre påstander her inne om at Norwegian hadde fått en gjeng flygere i retur fra Virgin, fordi
VIR mente at disse flygerne ikke holdt den standarden som var forventet.
Det betyr jo ikke at Norwegian som selskap skal fortjene å få et stempel som et useriøst selskap som heller ikke burde få fly til Tromsø? Da er det nok endel medlemmer her inne som det hadde truffet ganske personlig. Rykter er enkle å spre. Man trenger bare et tastatur og en vilje for å vri litt på sannheten.
Jeg vet ikke hva slags informasjon du sitter på, men basert på dine tidligere uttalelser, så kommer jeg ikke til å ta ordet ditt for det iallefall.

Men det er nå bare min egen mening.
Jeg har stor respekt for flygere i
SAS, Norwegian og andre selskaper som har lang og bred erfaring med flygning i Nord-Norge og de utfordringene som det medbærer.
Men jeg synes det er en mangel på respekt for alle de flygerne i Wizzair som møter opp på jobb hver dag, og som gjennomfører sin flygning trygt og i henhold til regelverket. De har allerede operert i en år-rekke fra flere flyplasser i Norge, som også har korte rullebaner og utfordrende vær-forhold. Det synes jeg, basert på hva jeg vet om selskapet, at fortjener en tommel opp til at de nå ønsker å fly til Tromsø.