View Single Post
Old 29-08-2015, 18:32   #7
Wiggo Hovde
ScanFlyer Silver
 
Wiggo Hovde's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 615
Default Re: Trukket dobbelt for SAS-billett

Quote:
Originally Posted by RedLine View Post
Folk klarer å få til dobbel og trippel reservasjon på alt mulig rart hele tiden. Ikke bare fly, men også sofaer, tv, hotellopphold, the list goes on.
Hotell har jeg bestilt mye og ofte. Aldri opplevd noe slikt. Sofaen er 13 år og kjøpt kontant ;-)

Quote:
Originally Posted by RedLine View Post
Det svært ofte en hikk i betalingsløsning som er årsaken til at folk blir trukket dobbelt. Så den riktige parten å skyte her er nok Nets/Visa/Mastercard.

Ta kontakt med banken de kan nok hjelpe deg med å få slettet reservasjonen.
Men er det ikke SAS jeg handler med? Om så er, så er det vel SAS sitt ansvar å sørge for at det går riktig for seg? En hver annen butikk, nett eller fysisk, er ansvarlig for at de løsninger de presenterer for sine kunder faktisk fungerer. Hvilke samarbeidspartnere de benytter for å få dette til å fungere skal vel neppe være kundens ansvar?
Wiggo Hovde is offline   Reply With Quote