![]() |
Ska'rre verra en stor 'buss??
Air Canada har to A340-500'er til salgs ... Any takers?
http://www.speednews.com/listings/jetindex.html (Gaa til Search The Listings - Airbus - A340) |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Call Frösundavik!
|
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
345 er vel kanskje den 340 typen SAS trenger minst, med mindre de har tenkt å begynne fly non-stop til Australia eller noe sånt
|
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Nå er ikke jeg SÅ bevandret innen de ulike varientene, men er det slik at et 340-500 har sinnsyk range eller?
:zzz |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Quote:
|
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
å ja fankern...
Brått var jeg på nett igjen...Jeg husker jeg leste en reportasje om de Singapore Airlines -maskinene i flight i fjor, rett før de begynte med den nye ruta si..... De var jo innredet både med de ene og andre fasilitetene, dusj, + + + DA er jeg med... Thnx, someone! :devot: |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
SIA sine er forresten i 2-3-2 konfig med 37" selv på turistklasse mot disse fra Air Canada som er standard 340 med 2-4-2. Med 2-3-2 bør det være mulig å trives selv på en 17 timersflytur på turistklasse.....og er man Fred Olsen kan man alltid se på Singapore Ghiijjrls underveis:lol
Gir AC opp Toronto-Hong Kong siden de nå vl selge begge sine 345? Som man ser av seatguru er vel neppe SIN-EWR noen low-yield rute: http://www.seatguru.com/airlines/Singapore_Air/Singapore_Air_Airbus_A345.php Med 181 seter i en 340 og dårligste klasse executive economy florerer vel neppe billigbilletene på denne flighten. Lurer på hva Cost/seatkilometer er på denne flighten |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Quote:
http://www.boeing.com/news/releases/2005/q2/nr_050425h.html |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Crap! Leste 340-600
:lol |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Quote:
|
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Jeg har reist en del mellom SIN og CGK siste året. Her bruker SQ blant annet 345 på en turretur flyging fra SIN til CGK om ettermiddagen. Fant raskt ut at det var verd å prøve 345 på Raffle class her .
SQ bruker denne flytypen på den travle ruten ned til CGK for å utnytte ledig kapasitet mellom turene fra SIN til statene. Det er det flotteste fly jeg noen gang har reist med. Selv om turen ned til CGK kun er på 11/2 time fra SIN er det opplevelse å fly Raffle class med denne kjerra. SQ servicen kommer jo på toppen likevel. Jeg har måttet rangere DC10/MD11 ned på annen plass av foretrukne langdistanse fly etter å ha reist noen ganger med Airbus 340-500. 17-18 timer ombord på 345 fra SIN til statene må fortone seg som en drøm selv på turist klasse. Turist klasse på SQ 345 ligner mer på andre selskapers business klasse både i kabinen og service slik jeg observerte det. |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
SQ154 SIN 08:55 CGK 09:30
SQ154 Airbus A340-500 Travel Time Singapore Changi – Jakarta Soekarno-Hatta 01:35 Total 01:35 Måtte finne ut hvor CGK var, men merkelig definisjon på ettermiddagsflyvning... |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Maskinen går også i paret SQ162/161 selv om det står oppført 777.
|
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Måtte vært kult å kjøpt en slik selv og innrede den som gutterom!! Hadde vært saker det! :lol
Men selv om man skulle ta vikinglottoen på 38 mill i kveld så er det vel langt til man har råd til den maskinen! hehe! Men et par turer jorden rundt på first class kunne det jo bli, og det er jo heller ikke å forakte!! BF:cool2 |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Quote:
-A |
Replying to Topic 'Ska'rre verra en stor 'buss??'
Når er det forresten AC får levert sine 777-200LR? Med tanke på at de allerede nå kvitter seg med 340-500. Trodde ikke LR hadde begynt å leveres ennå?
|
All times are GMT +2. The time now is 23:36. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.