![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hei.
Jeg og geofag-klassen min skal til Island på tur til våren, og jeg fikk velta over meg ansvaret for å fikse flybilletter ![]() ![]() Takker og bukker på forhånd, Mvh. Jomar Sæterøy Maridal ![]() Last edited by flyKSU; 07-01-2011 at 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Etter et raskt søk hos Icelandair, fant jeg denne: http://icelandair.no/offers-and-bookings/group-booking/ ... og denne på SAS: http://www.sas.no/no/Tilbud-og-prise.../Gruppereiser/ Håper at de kan være til nytte! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Det er jo også mulig å spørre WF-chaten om de er behjelpelige med slik.
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Fy faen så urettferdig!
![]() // hilsen geostudent gjennom ørtogførti år men har aldri fått et rødt øre til å dra til Island. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for det, sendt en forespørsel til SAS, som hadde den beste rutetabellen til Island for oss som kommer nedover fra KSU. Har fått et overslag tidligere, men så har det vist seg at det er billigere å bestille selv på nett. Men med maksimalt ni reisende pr. booking er det litt risky business dersom det ikke er nok ledige billetter til den prisen. Derfor lurte jeg på om det var noen her med litt innsikt som kanskje kunne hjulpet oss å få det til billigst mulig
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er ikke mulig å chartre et fly da ? Låne flyet til Krohn air en tur til island og tilbake ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
48 Timers kampanje til Island | hifiman | Reiseforum | 0 | 10-06-2013 16:07 |
20 stk. SuperJet til Island? | BGO | Flyforum | 1 | 05-09-2008 11:55 |
Airlift til Island | G-COLE | Flyforum | 0 | 13-06-2006 21:07 |
BA starter opp til Island ! | LN-SEK | Flyforum | 3 | 06-08-2005 10:25 |
OT: Tvunget til ukescruise på Island | Trety | Flyforum | 4 | 05-05-2005 11:28 |