![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen. Ønsker alle en ekstra best en selv om snøen igjen skal lave ned her på Østlandet.
Hadde en fin rundtur med en Diamond da40 NG fra Kjeller i går. Deilig å få være med på en flytur igjen! ![]() Ha en super dag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et enda hvitere Ris - som om det ikke var blendahvitt nok fra før. Om en times tid åpnes hjemmekontoret før jeg igjen pakker koffertene for de neste 6 dagene. Men først kaffe, forum og snart NRK Stor Oslo. Best start på uken ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Ikke så ille å rekke 07:24 toget, når barnehagen offisielt åpner 07:25....men døren var nå åpen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Forus. Etter noen kalde dager og mye snøbyger de siste dagene tok mildværet over i går. I dag skal det visstnok regne en del så da satser jeg på resten av snøen forsvinner. Så må gjerne våren ta over for den er etterlengtet!
Er i gang med en tredagers-uke her så ser frem til en lengre friperiode som starter på torsdag. Men først skal det resepsjoneres en del. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret. Det tok relativt lang tid å spa frem bilen i dag tidlig, men det tøyde vel ut ganske støle muskler. Tredje Evergooden er i koppen og kreativiteten løsner..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God første ukedag. Det kom litt nytt skiføre i natt og skal fortette med det utover dagen og det settes det pris på. Det er jo ikke sommer på en stund enda. Hjemmejobbingen er godt i gang og det skal det også fortsettes med. Ha en fin uke, med eller uten skiføre.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Det har snødd og det snør fremdeles her også. Kone og barn har dradd på jobb og skole nå så det er fredelig i heimen. Får prøve å få gjøre litt arbeid i dag her hjemmefra. I ettermiddag blir det styremøte i LNT Buskerud (Landsforeningen for Nyrepasienter og Transplanterte). Jeg ble spurt om å være med der, noe jeg selvsagt sa ja til.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Guten morgen aus Farbe Fantasie.
Drøy time igjen til Kiel. Yr melder at regnet gir seg ca. i det vi legger til kai, så man får håpe det stemmer. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God formiddag. Kombinasjonen av ansvar for å få krapyler ut døra, snøvær og utbiklingssamtale tidlig ettermiddag gav hjemmekontorering i dag. Skrotten ikke helt i cater så selv ikke nysnø får kroppen til å lengte etter skitur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus II,
Business as usual , morgenmøter på gang. Kort pause og Forum besøk før neste møte. En alminnelig travel dag idag for mitt vedkommende. I kveld tid for planlegging av partivalgkamp foran kommunevalget på sensommeren. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er arbeidshelgen over, så dermed er det tilbake på arbeid. Ellerno Litt hjemmekontorering før jeg retter snuta inn på bortekontoret. Satser på å rekke lunchen. Og så må dørstoppergrisen returneres til kontoret etter travel jobbhelg. Ha en ekstra best mandag
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Jeg er vel blant de mindre entusiastiske til det pågående snøværet, men ikke så mye man får gjort med akkurat det. Fått utkast til salgsoppgave som må leses gjennom så man kan få kåken ut på markedet og forhåpentligvis solgt før Bache kommer med dårlige nyheter for boligselgere neste torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Concorde98 når blir første skoletime ?🙄
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kiel rapporterer nydelig vær!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Den hatten tror jeg jeg ville reklamert på ..
G’morgen, ja .. Null snø men småkjølig likevel. Solen er en time forsinket i dag, men tar seg vel inn etterhvert. Planlegger en liten topptur så fort det blir lyst nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Om du tenkte på den speilvendte teksten, så er det selfiemodusen på telefonen som gjør det.
Den er skikkelig, amerikansk kvalitet. Eller’no. ![]() ![]() Har forøvrig adoptert en ny velferdsassistent. Godt i gang med raideren allerede. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Kjekk kar, det der ….
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra 300 bussen. Gikk litt overtid på sykehuset i dag gitt men like greit det så man slapp rushtid i dette været her selv om det i og for seg er motrush man reiser i når jeg tar dagvakter. Har klokket inn over 17k skritt i dag. Glad jeg takka nei til å gå hele kveldsvakten.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 19 | 21-11-2022 20:12 |
Glad mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 23 | 18-07-2022 19:00 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 17-07-2017 15:35 |