![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,204
|
![]()
Siden Widerøe nettopp hadde leid inn NoRRA til å fly to ATR-72-500 maskiner for dem, så syntes det da ut som en glimrende ide å fly dem SVG-BGO på vei hjem til OSL, for å teste dem ut
Så billett ble bestilt på WF536, til den nette sum av 799, og det var en kun håndbagasje billett. Så akkurat RASKen bør ikke Widerøe klage på her. Null kø gjennom security, boardingkortet lå i appen, og jeg hadde flyttet mitt tildelte sete til 17A, og nest bakerste rad. Hvilket jo er praktisk når man går inn bak Gate 21 så ut på den litt øde innenriksdelen hvor det inne en gang finnes stikkontakter ![]() ![]() Ingen forsinkelse ble meldt, men en rask kikk på FR24 kunne fastslå at det ikke ble ankomst og da neppe avgang på rutetid. Men etterhvert dukket OH-ATM opp på radaren og det korte hoppet BGO-SVG Ankomst noe etter rutetid ![]() ATR var tydeligvis ennå en litt uvant maskin for WGH på SVG, så de leverte ikke den mest effektive deboarding og boarding, og spesielt bagasjen hvilket skape litt hodebry. Men kunne etterhvert gå ombord i flyet ![]() ![]() Vi ble vel halvtimen forsinket og med er fullbooket fly fylt av mange som skulle videre fra BGO, var det endel som fryktet for sine videreforbindelser ![]() Ingen servering på det korte hoppet og med stort sett overskyet var det egentlig ikke så mye annet å gjøre enn å bare sitte der ![]() Ankom noe forsinket BGO og med en videreforbindelser på en separat billett var det greit være først ut døren og rask i trapper…. Eller var de to finske i kabinen hyggelig og effektive, og var alt i en helt grei flytur. Benplassen bak der var faktisk helt kurrant og merker i grunn ingen stor forskjell i komforten sammenlignet med dashene. Uansett var det gøy bare å ha prøvd dem. SVG-BGO var også en ny strekningen for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Burde være kjent maskin for WGH da de handler DAT.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,204
|
![]() Det skulle man kanskje tro, men overhørte hva Widerøerepresentanten sa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,594
|
![]()
Det er nok ikke selve flyet i seg som er ukjent,
men rutinene og prosedyrene som er ukjente. Widerøe-avgang med annet selskap sin maskin, da tar det litt ekstra tid i starten. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NoRRA med ATR for Widerøe | OttoL | Flyforum | 58 | 27-08-2022 14:58 |
Widerøe med 9x daglig BGO-SVG | Someone | Flyforum | 7 | 21-06-2021 08:26 |
Widerøe charter: SVG-BGO-KSU-HFT | Tarzan | Småprat | 10 | 20-04-2021 22:05 |
En liten trip-report SVG-BGO-SOG/FDE – SOG-BGO-SVG | sirpjalle | TripReports | 10 | 16-09-2010 21:39 |
Widerøe TOS-BGO og BOO-BGO med Fokker 100 | Fokker 50 | Flyforum | 7 | 07-12-2007 10:26 |