![]() |
|
![]() |
#161 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dæng!!!!! Da fikk jeg de 20k poengene inn på konto og ble Diamond i samme slengen. Det er kult. Har aldri hatt noe annet enn Gold.
![]() |
#163 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Det er det store spørsmålet. Hvem som blir Gold. Han eller Jomfru Maria
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#165 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Et klassisk tap-tap scenario ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
PIN-kode-endring funker fremdeles ikke, sjekket med kundeservice og de sa det var en feil som skulle fikses ila. dager. (Det var noen uker siden)
Og så ser jeg de ikke har mulighet for avtalegiro? Eller er det også bare for meg det ikke funker?
![]() |
#167 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg hadde også det problemet. For å løse det, må du først foreta en betaling med den gamle pin koden. Etter dette kan du benytte den nye pinkoden du har valgt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Newcomer
|
![]()
Mulig de har endret informasjonen i ettertid, men dette ble tydelig beskrevet som prosedyren jeg måtte følge når jeg endret pin kode. Og funket fint når man gjorde det sånn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Newcomer
|
![]()
Jeg ringte for litt over en uke siden og har nå fått poengene (fikk kortet for over en måned siden). Han på kundeservice sa spesifikt at han skulle registrere en sak på meg på dette. Har hørt andre få beskjeder mer i retning "vent og det ordner seg", som er litt mindre betryggende for hva slags oppfølging de faktisk gjør..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen som vet hva dette tilbudet på tilgang til Sas lounge går ut på? Jeg ser noen steder skriver at man får adgang for drøye 190kr, mens andre steder sier at man får nettpris hvis man kjøper tilgang i inngangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#175 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Sikkert noen som kan svare på noen spørsmål for meg her. Jeg har alltid hatt det tidligere Platinum kortet med AMEX, og gjorde ikke noe som helst da de sluttet med det kortet, og sendte meg et nytt Premium kort. Det jeg lurer på nå er følgende: 1: Har jeg rett på noen poenger siden jeg fulgte med over fra Platinum til Premium? Jeg ser det er flere som snakker om 20K poeng her... 2: Jeg brukte fortsatt Platinum kortet i Januar, og klarer nå ikke å logge inn på den gamle kontoen min for å se fakturaen som må betales. Kjenner noen til dette, og hva som kan gjøres? Takk så mye for svar ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Med Premium får du ingen poeng som «bonus» da må du ha Elite til 4k pr år. Platinumkortet ditt ble stengt 31/1 og da må du nok kontakte DNB eller vente på faktura Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Siden det neppe er ment å være et Elite-only-tilbud å skifte PIN.. så ser det ut som en web bug som trigger under noen omstendigheter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Kona har Premium og får ikke opp valget for å endre PIN, jeg har Elite og får opp valget..... Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Mulig bare uflaks, men jeg synes det er oftere det nye kortet blir avvist enn det gamle kortet. Har fått det avvist både med "chip'n'pin", magnetstripe og ved booking på nett ( hotels.com, gikk gjennom på weben, men så kom det beskjed i etterkant om at det ble avvist ved belastning av booking).
Det gamle funket 100% på nett og "ute i verden", var bare ved et par anledninger her hjemme det krøllet seg til. Noen andre med tilsvarende erfaringer?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kort rapport fra SAS Ireland LIN - ARN | SBT | TripReports | 32 | 21-05-2018 16:16 |
SAS med nytt PointEarner-kort | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 08-02-2013 19:02 |
Nytt UA MP kort? | SQ 777 | Småprat | 11 | 06-02-2013 19:10 |
Kan kort fra SpendOn brukes på sas.no? | sarpingen87 | Småprat | 5 | 30-12-2012 11:16 |
Nytt Visa kort og E-Tickets | Bll spotter | Flyforum | 20 | 07-03-2009 10:53 |