![]() |
|
![]() |
#141 |
Lifetime EBG
|
![]()
Oooh her var det skjedd mye moro siden sist.
Jeg tenker at SAS kanskje ikke kommer til å bruke «Scandinavian» lenger på flykroppen, siden det er tatt vekk i logomateriell ellers, og stilisert til kun SAS. Og blir det værende, tipper jeg at det kommer i en mer bold variant av «Scandinavian»-fonten, og ikke Rotis Sans Serif. Vet ikke hvem som designer den nye liveryen, forrige gang var det Sthlm Lab - fin mimreside her. Siste justering ble gjort av Bold i 2016 - med en fin oppsummeringsside her. Vil tro det er dem som utformer liveryen som siste steg i fordy...fornyingsprosessen. ![]() Last edited by Rane Viking; 29-08-2019 at 14:43. |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siden jeg er skikkelig usikker på hva som skjer foran med logo ref Rane Viking's siste post, så velger jeg å bare fortsette med Scandinavian og følger KnutW's forslag med henholdsvis lyseblå og grå cowlings. Forsøkte med kaffekopp-gradient på de, men det tok seg så lite ut at jeg valgte å ikke laste opp. Samtidi er det vel lite realistisk med gradienter på skrog mtp vanskelighetsgraden ved maling, men det hadde jo vært gøy å se! Håper dette stemte sånn halvveis @KnutW, ellers er det bare å komme med innspill igjen
![]() ![]() ![]() Last edited by livinspeed; 29-08-2019 at 23:54. |
![]() |
![]() |
#143 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grå cowlings tok seg dårlig ut. Den nederste var bedre. Liker ikke helt skrift over døren .. kanskje Scandinavian skulle vært trukket bakover, som det var i 'vikingtiden' .. ?
|
![]() |
![]() |
#144 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() Som sagt, gi en lyd om det er noen ønsker, jeg er lutter øre tross begrensede fotofiklingskunnskaper når det kommer til superfancy ting. |
|
![]() |
![]() |
#145 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, den siste, men det blir litt feil med tanke på fargene ...
Litt vrien, den der. |
![]() |
![]() |
#146 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Cowlingene er vriene, resten er veldig bra.. :-D
#147 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Tror «SCANDINAVIAN» bør reduseres i størrelse og settes mellom de to forreste dørene, det må i hvert fall stå foran der overgangen til blått begynner. Kroppen og halen begynner å bli bra, jeg synes SAS i sølv midt på halen tar seg godt ut. Enig i at hverken mørkeblått, lyseblått eller sølvgrått passer på motorene. Kan du prøve med hvite motorer, kanskje med en liten SAS-logo på de?
|
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvite motorer med de tre flaggene på hadde vært kult
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Utrolig kreativitet blant dere som designer nye livery'er her!
"Scandinavian" i sølv/grått passer overhodet ikke. :-( Jeg er heller ikke begeistret for overgangen fra mørk blå til lys blå. Det må være èn blåfarve, ellers blir det for rotete og for mye likt Blue1. Som jeg skrev tidligere; det mangler noe i rødt, og flaggene bør med på en eller annen måte. |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Morsomt å se de forskjellige alternativene. Tror fortsatt at det blir en mindre endring enn dette.
|
![]() |
![]() |
#151 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Så mange flotte forslag! Ser gjerne at det blir noe lignende på maskinene i fremtiden, det hadde vært kult!
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Slike flagg du tenkte på, eller mer retro vertikale med kroner? ![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#153 | |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]() Quote:
Scooter01
![]() |
#154 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Hjertens enig! Det som irriterer meg mest med dagens fargeskjema er køddingen med flaggene. Fra det lille som har lekket ut hittil kan det se ut som de kutter ned til noe alà bare den øverste raden i flaggene. Om det kommer noe bedre bakpå -eller et annet sted- får vi se etterhvert.
|
![]() |
![]() |
#155 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Når det er sagt er det ingenting som slår dragehodet. Alle passasjerfly blir penere med en stripe langs vinduene. |
|
![]() |
![]() |
#156 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
![]() ![]() Takk til alle som har gitt likes og tilbakemeldinger på det jeg la ut, det var gøy å leke litt med det her, nå når det nærmer seg ti år siden sist jeg åpnet programmet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#157 |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Takk for å være med å leke litt...
Scooter01
#158 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Planlagt lansering og pressekonferanse i København 19 september....
|
![]() |
![]() |
#159 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
https://www.facebook.com/14034403078...5788?sfns=xmwa
Her er en teaser. Noen som greier å spikre sammen bildene til ett, så har vi en god pekepinn |
![]() |
![]() |
#160 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Selv om de drar frem og hinter om noe blått, så blir det nok mest hvitt
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booingklasse Y ledig, får ikke endret | Chriscross | Reiseforum | 2 | 02-10-2013 18:00 |
Trolig kjempeordre fra Delta i løpet av året | Someone | Flyforum | 1 | 01-07-2011 17:52 |
Får ikke fram nok drivstoff til flyene | TG923 | Flyforum | 2 | 16-08-2006 17:48 |
Stockholm - Kina i løpet av et år med SAS | Bizflyer | Flyforum | 1 | 29-03-2005 09:10 |