![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Takk for en super aften alle sammen
![]()
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Takker for meget hyggelig lag,selv om det for min del ble noe amputert pga sykdom. Skal til lege idag for å få diagnosen på noe jeg antar er lungebetennelse. Skulle hatt med noe heimert igår.... ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoyy fra Gardermoen, takk for trivelig kveld i går. Mitt første flyprat julebord og timene gikk fort gitt, plutselig var det bare 5 pers igjen. Må nok forsøke å delta årlig på denne begivenheten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for en hyggelig kveld! Spesielt kudos til kritisk syke trøndere som reiser sørover for et julebord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Da var det også avgjort ang. den syke.... :-) Mycoplasma-infeksjon og lungebetennelse...=sykemeldt 10 dager. Da var det plutselig litt lenger juleferie gitt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for i går alle sammen, en god kveld som avrundet en lang dag
![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Takk for en hyggelig kveld alle sammen. Artig å møte så mange jeg ikke har møtt før. Og også å se igjen den gode gamle gjengen som alltid stiller opp. Tusen takk også for stor støtte til My Home. Loddsalget innbrakte nesten 3000 kroner! Det går til utvidelse, trolig ved påsketider. Håper vi sees igjen i vår/sommer en gang. Imm
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Takk for godt lag sist torsdag fra meg og.
Flott arrangement! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Takk alle sammen, ja. Det var som vanlig stålbra.
Til arrangementskommiteen vil jeg bare hoste opp et forslag. Jeg synes den siste retten var den klart beste. Neste år kunne man kanskje latt alle rettene inspireres av den? Forrett: Gummibjørnsalat på en seng av seigmenn Hovedrett: Julemarcipangris med pisket krem og pillede mandarinbåter. Dessert: Brownie med vaniljeis, krem, sjokoladesaus, bananskiver og jordbærsyltetøys. Til alt dette kunne det passet bra med en Tattinger 2004. Bare et forslag.
![]() |
#11 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisan og tusen takk for en hyggelig kveld og en stor takk til arrangementskommiteen...
![]() Det var artig aa se saa mange forumister paa en gang og mange interessante samtaler. Haaper ingen tar det personlig, men jeg donerte den $$$ dorullen til det lokale toalettet... ![]() Imm, hyggelig at du fikk inn saa mange penger til prosjektet ditt i Afrika og dette er virkelig et flott prosjekt. Dro fra OSL og mitt kjaere Norge i dag tidlig, sitter paa LHR og venter paa flyet tilbake til Chicago. Igjen takk for en hyggelig kveld til dere alle. Dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana | Someone | Flyforum | 116 | 10-12-2019 22:43 |
Flyprats Julebord: Torsdag 14. desember kl18:00 - Grilleriet, Oslo | Someone | Flyforum | 82 | 15-12-2017 13:05 |
Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00 | Someone | Flyforum | 183 | 11-01-2017 17:37 |
Flyprats Julebord: Oslo 11 desember - Oslo Spiseforretning 19:00 | Someone | Flyforum | 60 | 12-12-2012 21:54 |
Flyprats julebord - Oslo 1. desember | Someone | Flyforum | 91 | 02-12-2011 14:44 |