![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det er jo ikke gratis alkohol på innenriks i Plus heller.
![]() |
#102 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Jeg fløy +, de har visst ikke lov å "gi bort" alkohol når man ikke krysser en eller annen landegrense. Før fikk man jo akkurat hva man ville, men lover må vel følges.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Aaaah, ja. Det er vel grei skuring synes jeg. Jeg trodde du mente at de hadde fjernet regelen om fri tralleraiding for Pandions jeg.
![]() |
#104 |
ereise
|
![]()
Jeg lurer på om SAS fortsatt opererer med Pandium-kort (EBP). Hvordan blir en medlem og hvilke fordeler følger med?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
EuroBonus Gold
|
![]()
La ut noen få dårlige bilder av bagasjetagg for en stund siden, Men her er mer kvalitets bilde.
En er med Navn gravert på og en uten. ( Derfor sladd over navnet). Har også SAS Pandion Smartpass for de som ikke har sett det før. ![]()
![]() |
#107 |
Upgrade me....
|
![]()
Leste i den guiden at pandion gis til folk som flyr for mer enn 300 000 kroner i året i 3 år eller mer?
Det var da voldsomt da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det holder nok ikke å bare reise innenriks for å få til dette. Her snakker vi nok om ukentlige turer til Europa i Plus eller minst 1 månedlig tur intercont i biz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Livsnyter
|
![]()
KLM_1200: Du har ikke et AMEX Pandion? Har aldri sett hvordan de har designet det. Hadde vært veldig interessant :-) Selvsagt med full sladd av navn og kortnummer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#112 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her er et bilde av Amex med Pandion
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Livsnyter
|
![]()
Takker :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Flysitter
|
![]()
Ser boardingkortet mitt i F FRA-CEB har fått en SKP på seg så da får jeg vel høste pandion erfaring for en flight da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#116 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Flyr han ikke F da? Da skal han jo pr. definisjon ha det beste...
![]()
![]() |
#118 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå når Eurobonus 2.0 rulles inn - vil dette gi noen forandringer for Pandion kundene ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Jeg håper SAS har tenkt å gjøre noe mer ut av Pandion. I "gamle" dager betød EBP veldig ofte at man fikk oppgradering i kabinen, fra EE til C-klasse f.eks. Og når man hadde siste hopp, fra Oslo til Trondheim så fikk man litt å spise på flyet, og en rødvin om man ville. Med Plus og Go så får jeg uansett noe å spise på siste hopp, siden jeg mer eller mindre alltid har Plus-billett, så da har EBP ingen betydning. Rødvinen har det blitt strengt forbudt å gi bort, så da betyr EBP heller ingenting lengre. Siden jeg flyr Plus så er det jo ingen oppgradering å hente på Europa-flygningene, så da betyr EBP heller ingenting. Loungeadgang, jo, men jeg flyr alltid *A allikevel, og med "Gold" så kommer man inn i loungene, så da betyr EBP heller ingenting. Det samme for innsjekkingsskranker og hurtigspor i sikkerhetskontrollen. Jeg har fått noen få invitasjoner til flyturer (som blir bortbetsilte på 1 sekund) og konsert/fotballkamp, men ofte er man jo på galt sted til gal tid når slike invitasjoner kommer. Så da teller ikke EBP mye heller. OK, man får svart lapp å ha på veska, og kan ha svart kort man kan blafre med i fall noen andre blir imponert av sånn, men det er ikke viktig for meg. Så kort sagt syns jeg EBP har mistet 90% av verdien sin, så her kan, og bør SAS gjøre mye!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pandion velkomstbrev | Musta Pekka | Samlerhjørnet | 1 | 05-11-2017 16:28 |
Pandion kort | LN-KKY | Flyforum | 78 | 27-11-2008 12:06 |