![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Litt OT, så må eg seie at eg var ute for ein episode sist sundag. Eg sit på C-setet mitt, og det skal vere sikkerheitsdemonstrasjon. Eg sit med avisa mot ryggen på setet framfor meg. Flyvertinna hengjer redningsvesten over seteryggen og dekkjer halve avisa mi
He, he lesson learned: du leser ikke avisen når flyvertinnen demonstrerer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var ute å fløy sist mandag med DY, og jeg spurte pent om jumpseat. Da var beskjeden at nei desverre, de var blitt uvanlig strenge etter en "episode" nylig. jeg smilte, mumlet "Bardufoss" og fikk et bekreftende oppgitt smil tilbake.
Er enig med de fleste her, og synes at denne fruen har dratt strikken vel langt. Ikke fordi jeg er en grineunge som er sur for at jeg ikke fikk sitte frammi, det er en liten pluss som jeg greier meg fint uten, men generelt. Det får være grense for hva man skal kontakte media for, men jeg er også oppgitt over at media har blitt såpass "agurk" at de faktisk går ut med slike saker i stedet for å avfeie dem slik de burde ha gjort. En kjempestor ikke-sak, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#105 |
Amatør
|
![]()
Det eneste som ble oppnådd med denne saken er nok en ny forskrift internt i Norwegian + at det er enda færre uskyldige interesserte som er så heldig og får besøke flightdeck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til plasser å besøke i og rundt Helsinki? | Cavok | Reiseforum | 2 | 25-04-2010 16:31 |
MYT pilot sparket for aa slippe passasjer inn i cockpit | LN-MOW | Flyforum | 22 | 18-10-2007 12:46 |
Flere er redd for å fly | Trety | Flyforum | 0 | 28-06-2005 10:12 |
Redd for å fly? | DY | Flyforum | 1 | 26-01-2005 22:48 |