![]() |
|
![]() |
#1061 | ||||
Free Luigi
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
https://www.nord24.no/jobb/samferdse...e/s/5-32-91245 Denne artikkelen er utvilsomt et herlig bidrag til Hotel Cæsar-stemningen ![]() EDIT: Forøvrig er denne Marcel Boerkoel en Nederlender, virker som det er veldig mye dutchies som importeres inn i FlyViking. Og det virker som en slags merkelig connection mellom Nigeria og FlyViking. Man kan søke opp Marcel Boerkoel's LinkedIn, som viser at også han har jobbet i Arik Air (Nigeria) før han kom til FlyViking. Rett fra ekvatoriale områder til de mest harde vinterforholdene Europa kan tilby. Spenstig ![]() DOBBELTEDIT: Gjennom litt reverssøk på google/LinkedIn finner jeg flere nederlendere med fortid i Arik Air som jobber i FlyViking. Alle er kapteiner i FlyViking. Kan det tenkes at Dash 8-piloter som ikke finner jobb får enkle flytimer i Nigeria?
Spoiler mixer Last edited by Polaris; 08-09-2017 at 12:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Mulig at Avmax er forbindelsen her (?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
-eggs |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | |
Free Luigi
|
![]()
FlyViking flyr til ny flyplass (warning: clickbaitoverskrift fra meg) [bak betalingsmur:] https://www.nordlys.no/vadso/tromso/.../s/5-34-699316
Ola viser tendenser til selvinnsikt?! :O Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#1065 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er Vadsø og Kirkenes tydeligvis de to neste destinasjonene, dette er nå lagt til blant destinasjoner man kan bestille billetter til. Så får vi se hvilken frekvens det blir når rutetidene omsider blir lagt ut
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mulig de klarer å karre til seg noen ekstrabestillinger nå som SAS rasler med streikesabelen. Gjør sikkert godt i en slunken kasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Da kom fly 3 (ln-fvc) i lufta. Og det er ut som de nå bytter på litt, men at med nåværende program holder med to maskiner.
Regner med de er igang med normalt vedlikeholdsprogram. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt snodig. Man kan ikke booke billetter til/fra VDS eller KKN, den eneste destinasjonen man kan velge å reise til/fra begge er ALF. Det skulle vel være logisk med ruter til Tromsø?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#1070 |
Free Luigi
|
![]()
Svært overraskende om de i stillhet introduserer ruter, ellers er det jo publikumsfrieri og kauk over avisa i måneder i forvegen. Kan det være feil i systemet eller er det faktisk tilfelle?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tidligere i dag fikk jeg opp VDS-TOS fra 1. november, men nå får jeg ikke opp noe lenger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå kan KKN-TOS bookes fra november, sikkert VDS også. Rart at det ikke har vært
reklamering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
I en artikkel i Avisa Nordland i dag sier økonomisjef i FlyViking Johan Marvik at VDS og KKN er et prøveprosjekt. I tillegg setter selskapet opp en ekstra avgang ALF - TOS.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
FlyViking legger ned Bodø-Evenes.
https://www.an.no/flyviking/luftfart...e/s/5-4-594823 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synd. Men når ikke folk benytter seg av tilbudet på Evenes. Så ender det slik. Synd at Flyviking blir borte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I prinsippet ser vi vel ihvertfall i denne beslutningen en vilje til sunn forretningsdrift. Nokså langt fra tidligere høyttenking om å fly kommersielle ruter Berlevåg-Tromsø, f. eks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror det var 7 stk inn fra Bodø til Værnes i dag, returen ble kansellert. Giæver selv ble oberservert på lunsj i terminalen på Værnes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det var ikke mange på den flighten nei. Kun 7 stk. Vi får nu ikke håpe at Værnes mister flyviking også. Synd hvis flyselskapet Flyviking blir borte som flyselskap. Men det kan jo fort skje. Hvis ikke folk reiser med Flyviking
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 |
Newcomer
|
![]()
Det som er synd er at når det først skulle komme en utfordrer til Widerøe så er det FlyViking og Ola Giæver, en mann som med sine vanvittige uttalelser og påfunn skremmer livet av potensielle passasjerer og ansatte. FlyViking er tuftet ene og alene med hevn som motiv av en som fikk sparken i Widerøe fordi han ble ansett som uskikket i tjenesten.
Last edited by Padman; 18-09-2017 at 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Velger Fly Viking aktivt når jeg kan, og skal fly med dem allerede i morgen. At Ola Giæver uttaler seg friskt til tider skremmer meg ikke i det hele tatt, det er et blad rett ut fra boka til f.eks Vollvik eller O'Leary. Jeg kan ikke forestille meg at noen passasjerer eller ansatte er skremt. Men her på forumet så er det jo kjent at SAS og Widerøe er "rett", Norwegian og FlyViking er "feil"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NextMove - nytt "flyselskap" på OSL-OLA | Twin Otter | Flyforum | 9 | 27-02-2018 12:09 |
FlyViking starter Ørland - Oslo OKT17 | NorFlight | Flyforum | 32 | 23-09-2017 19:32 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |