![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da var undertegnede blitt platinum kunde
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Og kom vi ikke frem til at det var 100k for platinum og 130k for premium, idet folderne måtte gis forrang fremfor infoen på sas.no? Hehe... |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvordan er forresten Amex sin reiseforsikring? Er den noe som holder å ha alene uten å trenge noe tillegg?
|
![]() |
![]() |
#85 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Bestilte dette kortet jeg også, leiebilforsikring samt 12000 bonuspoeng gjorde det til et lett valg.
|
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Måtte slå til selv her. Billige poeng uansett.
|
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som har fått kortet sitt enda? Virker forresten som om forsikringsvilkårene mangler på amex.no?
|
![]() |
![]() |
#88 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
Ikke fått kortet ennå, hadde intensjon om å belaste OSL-EWR T/R for 2 pax før ticketing deadline. Vært i kontakt med Medlemsservice x4, sist i går morges, de virker totalt clueless!!
|
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet om det er mulig å betale eiendomsmegler honorar etc. med amex ? skal selge leilighet og det hadde jo vært en rask måte å komme seg et stort steg nærmere 100 (eller 130?) k i omsetting
![]()
#90 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Er også ferd med å bestille en tur med BA SAN-LHR-OSL i begynnelsen av november, og venter på kortet. Har funnet pris til 25K med CW fra tirsdag-fredag (altså ikke over natten til lørdag) og er litt usikker på hvor lenge den er tilgjengelig (på BA's sider koster den over 40k, mens tirsdag-lørdag er rundt 25k).
![]() |
#91 |
Gastronaut
Location: Snart Asker, eller nærmeste sted med kortreist god mat og drikke.
|
![]()
Virker Clueless i forhold til:
1: Fant ikke kortdetaljer eller bestilling ttf at den ble gjort med BankId, og senere tlf. isk bekreftet fjerning av årsavgift. 2: Lovt tilbakeringing ved to anledninger innen kort tid; ved en av disse ringt tilbake neste dag, ved den andre anledningen hørte jeg ingenting. 3. treg overføring av opplysnigene til den fysiske kortutstederen. Det er nå > 1 uke siden jeg skisserte problemet mitt, og kortet er ennå ikke trykket. 4. Søkte om 100' som kredittgrense, ble kun innvilget 25' ttf eksellent kredittrating. Litt om og men før grensen ble økt til 100' det virker som personalet her har liten kunnskap om Amex generelt, men er DNB personale som har fått kortversjonsgjennomlesning av infofolderen før de iførte seg headset... Lite vant til å betjene et premiummarked. |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Huff da, det var ikk bra!
#93 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det går i alle fall an å logge seg på bank-id på am ex, så kontoen er opprettet. Det burde vel ikke gå så lenge før det er i posten.
|
![]() |
![]() |
#94 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg fant no frem til noe som kan likne på forsikringsvilkår. Happy reading ![]() Last edited by T.A.K; 26-05-2011 at 04:55. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da her jeg snakket med de. De stusset over at jeg hadde fått en e-post hvor det stod at det skulle ta ca. en uke. De mente det skulle ta mindre enn to uker og at jeg ville ha kortet en de nærmeste dagene. PIN-koden var allerede sendt ut, burde jo være motsatt, som det også stod i e-posten.
#96 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Last edited by PSC TOS; 26-05-2011 at 22:46. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Undertegnede har verken lønn i millionklassen eller betalingsanmerkninger. Holdt med en grei inntekt å vise til for min del.
|
![]() |
![]() |
#98 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Send dem en mail, eller ring så forklarer de. Det kan være ymse årsaker. Noen lar seg enkelt løse over telefon mens andre ganger er du utenfor målgruppen.
#99 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for innspill. Mener nå selv at jeg har ei helt grei inntekt, ingen anmerkninger og et relativt lite huslån. Skal prøve å ta en telefon til dem.
|
![]() |
![]() |
#100 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kortet kom i dag. Ingen gullfarge som diners og master, men en diskret *AG logo og tekst under i gull.
Et par ting jeg sjekket opp i når jeg leste brevet som fulgte med: -Hvis det står at du skal bruke samme kode som tidligere, og det er ditt første AmEx, så er det trolig samme kode som andre DNB-kort du har, f.eks. Mastercard, Trumfvisa osv -Tlfnr til medlemsservice i brevet er feil. Riktig nr er 800 68 000, det som står på www.americanexpress.no Last edited by Dag Viking; 27-05-2011 at 11:46. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus + DNB = Sant | DY_ENZV | Reiseforum | 78 | 15-04-2018 15:20 |
American Express EuroBonus-vennlige butikker (del 1) | Robbiedeluxe | Reiseforum | 362 | 18-06-2015 20:07 |
SAS inngaar partnerskap med verdens American Express! | Tommy777 | Flyforum | 4 | 16-02-2009 10:18 |
Spanair til sengs med American Express | MD90 | Flyforum | 1 | 28-09-2004 10:22 |