![]() |
|
![]() |
#81 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
Men, men, smaken er som baken og alt det der, det blir sikkert ei koselig helg uansett, men jeg personlig håper ihvertfall på flere militære solo displays. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jag ska titta nära på J-29 Tunnan. Kanske världens snyggaste fula plan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
se opp!!
|
![]()
Franskmennene kommer ikke til rygge desverre.jeg fikk svar på mailen jeg sendte til dem her forleden
![]() ![]() Rune |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
evig optimist
|
![]()
ellers så er det jo stevne i dala-järna igjen i år da, kan anbefale det stevnet, ligger veldig fint til og, og gode solforhold hele dagen. http://www.flygfesten.com/
![]() |
#85 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Jeg får heldigvis min årlige airshow fix på RIAT, så får det heller bare bli som det blir på Rygge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
N/A
|
![]() Quote:
![]() Er mye lettere å fly når alt du behøver å bekymre deg for er å unngå bakken. Å samtidig klare å unngå alle de andre flyene rundt deg er langt mer imponerende... ![]() Det mest imponerende på Rygge sist gang var dermed i mine øyne Aerostars... ...som jeg gleder meg til å se igjen... ![]() Last edited by KennethGS; 12-07-2009 at 03:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
N/A
|
![]() 312 km. på 4:46, ifølge Google Maps... Min TomTom 930 er ganske enig med Googles konklusjon, med henholdsvis 311 km. og 4:24... Last edited by KennethGS; 12-07-2009 at 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen som vet hvor langt det er fra stevneområdet til terminalbygningen. Tenkte å fly hjem til Stavanger på søndagen, og lurer på om det er gåavstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I overkant av 4 km vil det bli A-380 - du må bevege deg fra nordsiden av rullebanen til sydsiden, og de åpne veiene er rundt vestsiden.
![]() |
#91 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Off!!! Noen smart ide på hvordan denne forflytningen kan gjøres uten for mye bruk av egne bein LN-KGL?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det var lettere kaotiske trafikale forhold på Nordsiden i fjor, så jeg ville ikke satset på noe enn å gå.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
evig optimist
|
![]()
lettere kaotisk var en sterk underdrivelse :-) håper arrangøren har tenkt litt mer på dette denne gangen, det fantes ikke system i noen ting sist, helt og holdent overlatt til tilfeldighetene. Men de er vel klok av skade, så for alle sin del som skal dit, så håper jeg at masseforflytningen går litt mer smertefritt i år :-)
![]() |
#94 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her er hva vi (FBU4EVER og undertegnede) opplevde på lørdagen (25. august 2007). Da var vi halvveis i busskøen og langt over to timer unna Mercedesen parkert litt lenger ned i høgget.
![]() |
#95 | ||
Browncoat
|
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() Husker det der... *Grøss* ... vi stod vel halvveis nedi der før vi bestemte oss for å gå til bilen som stod på andre siden av E6, ved ett av de stedene man kunne parkere på. For å si det slik, det var raskere å gå ned enn å vente på bussen...
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
"Organiseringen" av transport sist var helt på trynet, jeg endte opp med å gå helt hjem på lørdagen, og da jeg kom hjem (er vel rundt ei mil å gå) så hadde jeg enda ikke sett noe til bussen...
Men sånn blir det vel gjerne når det går 30 år mellom hver gang det arrangeres airshow, får håpe det går litt bedre nå, er jo trossalt bare to år siden sist. Og for alle guders skyld, få opp flere matboder, hvor mange matboder var det sist? Èn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmmm, i følge hjemmesiden så blir det kun ett "fast jet" display i år, og det er den belgiske F-16, ja, ja, får prøve å få med meg ankomstene på fredagen da i det minste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Newcomer
|
![]()
Ser til min store forskrekkelse at C-17 er fjernet fra listen over deltakende fly. Stemmer dette? Så frem til å se dette flyet igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Wass? C17 borte? Hmm, ikke bra!
Men en ting til: er det ingen passasjerfly som er med i år? Og en ting til: det blir vel tilgang til inne i flyene som står på statisk?
![]() |
#100 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Husker det var små forskjeller på programmet i 2007, kan ikke finne noe program noe sted.... Noen som har tilgang på dette eller har noen formening om hvilken dag som evt er best (og hvorfor)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rygge air show fra GAB | LN-GAB | Bilder & foto | 4 | 26-10-2009 18:07 |
Rygge Air Show 2009 fra Bell 412 | Speedbird | Bilder & foto | 17 | 30-08-2009 13:22 |
Paris Air Show 2009 | LN-SSL | Reiseforum | 3 | 02-03-2009 21:35 |
1 bilde: LN-RRB Rygge Air Show | seilfly | Bilder & foto | 20 | 06-09-2007 23:48 |