Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2006, 18:33   #81
Blubird
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Ryktene sier!

Spennende å se at vi har lesere i Nepal og Iran.
Blubird is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 19:23   #82
Bellyboy
Newcomer

Quote:
Originally posted by LN-SUV

Helt enig i at det er vanskelig og koble toalettbilen til vannpåfyllingen,men det ryktes at de hadde fylt blåvæske på vannbilen,da ble det enkelt og fylle blåvæske på vanntanken....
Trodde det var "Vann i bakken" på OSL?? Eller??
Bellyboy is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 19:32   #83
Høffen
ScanFlyer Blue

Ja, det er vann i bakken på Osl.
Høffen is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 19:35   #84
Bellyboy
Newcomer

Quote:
Originally posted by Høffen

Ja, det er vann i bakken på Osl.
Hvorfor bruker de vannvogn da? Synes det er mye som ikke stemmer med denne historien!
Old 06-10-2006, 19:37   #85
Høffen
ScanFlyer Blue

om flyene står på fjernpark, så må vannbil benyttes. Mulig maskina sto på en gate hvor det ikke var vann i bakken.
Old 06-10-2006, 19:45   #86
Bellyboy
Newcomer

Quote:
Originally posted by Høffen

om flyene står på fjernpark, så må vannbil benyttes. Mulig maskina sto på en gate hvor det ikke var vann i bakken.
Der ser du ..... Tenkte ikke jeg på..... :-)
Old 06-10-2006, 19:49   #87
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Uansett .. ettersom det er fastslaatt at intet fly er grounded pga dette, kan vi vel ogsaa trygt fastslaa at dette bare var ville rykter ...

Over til vaermeldingen.

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 19:54   #88
Vaskeball
ScanFlyer Blue

Vaskeball's Avatar

Regner på romerike
Vaskeball is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 19:55   #89
Høffen
ScanFlyer Blue

Old 06-10-2006, 21:45   #90
rampen
ScanFlyer Silver

For en gjeng

Den ene beskyldningen etter den andre, her er det bare SA folk som har flere nick, driver bevist sverting av NP.. Hallo.. Så enkelt er det ikke. Tror de fleste i SA driter i både Np, og Norwegian. De fleste er nok godt fornøyd med å slippe det selskapet mer. Undertegnede er selv beskylt for å være SA ansatt, noe jeg ikke er! Hvorfor går MOW ut å si at det er IP adresser fra Sa? Har du dekning for dette? Isåfall kom med dem, det er en alvorlig anklagelse, en svertelse for brukere av dette forumet. Hvor er seriøsiteten bak brukerne hvis slikt sies, hvis det ikke er hold i det? Det er nok andre en NP ansatte som har drukket bluejuice i dag ser jeg.
rampen is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 21:53   #91
karlsdp
ScanFlyer Blue

Uffamei !
Er selv en fersking her på forumet. Min erfaring her er at det er mange som sitter med my "inside information" fra sin arbeidsgiver, enten det er i eller utenfor flyet, eller på flyplassen. Jeg mener de burde vokte seg for å blottlegge for mye av dette her. Det ser jo også ut for at det er lettvint å sette ut rykter for å sverte osv.
karlsdp is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 22:40   #92
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Quote:
Originally posted by rampen

For en gjeng

Den ene beskyldningen etter den andre, her er det bare SA folk som har flere nick, driver bevist sverting av NP.. Hallo.. Så enkelt er det ikke. Tror de fleste i SA driter i både Np, og Norwegian. De fleste er nok godt fornøyd med å slippe det selskapet mer. Undertegnede er selv beskylt for å være SA ansatt, noe jeg ikke er! Hvorfor går MOW ut å si at det er IP adresser fra Sa? Har du dekning for dette? Isåfall kom med dem, det er en alvorlig anklagelse, en svertelse for brukere av dette forumet. Hvor er seriøsiteten bak brukerne hvis slikt sies, hvis det ikke er hold i det? Det er nok andre en NP ansatte som har drukket bluejuice i dag ser jeg.
Nå er IP-adressen som ble vist frem fjernet, men før dette skjedde ble det avdekket hvem som har registrert denne IP-adressen og det var et handlingselskap på OSL...
TOS is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 23:01   #93
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally posted by rampen

Hvorfor går MOW ut å si at det er IP adresser fra Sa?

Det har jeg da aldri sagt!

Radar Station KGRV3
Old 06-10-2006, 23:08   #94
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Mine fem punkter:
1. Ja, noen i et handlingselskap har prøvd å spre rykter om et annet.
2. Det er forståelig at man er forbannet når man mister en kontrakt, men man konkurerrerer i samme marked.
3. Når man har tapt gir det ikke rett til å å spre dritt om konkurrenten som har vunnet
4. Det er feigt å opptre helt anonymt på slike forum, man burde i det minste fortelle at man evt var tilknyttet eller jobbet i et angjeldende selskap
5. Det er ikke god skikk å offentliggjøre IP-adresen til folk, selv om vedkommende IP-adresse har gjort noe utilbørlig.

Det er mine 5 punkter etter å ha lest det forutgående her. Men la meg legge til at jeg ikke har spesielt kjennskap til denne bransjen profesjonelt, og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2006, 23:24   #95
rampen
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally posted by AirbusTero

Mine fem punkter:
1. Ja, noen i et handlingselskap har prøvd å spre rykter om et annet.
2. Det er forståelig at man er forbannet når man mister en kontrakt, men man konkurerrerer i samme marked.
3. Når man har tapt gir det ikke rett til å å spre dritt om konkurrenten som har vunnet
4. Det er feigt å opptre helt anonymt på slike forum, man burde i det minste fortelle at man evt var tilknyttet eller jobbet i et angjeldende selskap
5. Det er ikke god skikk å offentliggjøre IP-adresen til folk, selv om vedkommende IP-adresse har gjort noe utilbørlig.

Det er mine 5 punkter etter å ha lest det forutgående her. Men la meg legge til at jeg ikke har spesielt kjennskap til denne bransjen profesjonelt, og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.
Enig!

-Og jeg HAR jobbet i et handlingselskap, men det er en tid tilbake.
-Og ja, ANONYM pga at man vet mer enn andre om alle selskaper uten å favorisere noen, eller sverte noen mer enn andre. Har selv gitt NP både ris og ros, og andre selskaper RIS og ROS!
-Og det finnes mange her som jobber i div handlingselskaper, og er det noen som prøver å sverte andre med usakelig kritikk, så synd for de som kommer med dette, det er ikke bra. Med den skepyis som er på OSL om dagen, kan det være hvilket som helst handlingselskap, alle er redd for sine arbeidsplasser.
rampen is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2006, 00:12   #96
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club

LN-KGL's Avatar

Quote:
og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.
Respekt AirbusTero, respekt - endelig en som kan sin single malt fra Orkenøyene.
Sitter selv å nipper til litt Macallan, men kanskje jeg tar og åpner Highland Park-en - eller tar litt Talisker? Kanskje det er bedre med litt 16 år gammel Lagavulin? 15 år gammel Dalwhinnie er heller ikke så aller verst. Nei, det ble litt 16 år gammel The Glenlivet Nadurra, men bare litt - båten skal opp i morgen tidlig.
Old 07-10-2006, 00:16   #97
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hva i alle dager har easyJet med de varene der aa gjoere ... ikke mye LCC over Highland Park og Talisker.

Og nei - det var ikke brun vaeske i glasset mitt i gaar .. men i kveld blir det nok en Glenlivet.

Radar Station KGRV3
Old 07-10-2006, 00:22   #98
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Quote:
Originally posted by LN-KGL

Quote:
og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.
Respekt AirbusTero, respekt - endelig en som kan sin single malt fra Orkenøyene.
Sitter selv å nipper til litt Macallan, men kanskje jeg tar og åpner Highland Park-en - eller tar litt Talisker? Kanskje det er bedre med litt 16 år gammel Lagavulin? 15 år gammel Dalwhinnie er heller ikke så aller verst. Nei, det ble litt 16 år gammel The Glenlivet Nadurra, men bare litt - båten skal opp i morgen tidlig.

Mmm - fristelser i rekker! Men Highland Park passer best til cubaneren (Montecristo 4), tok også en Talisker her, men skuffer litt til sigaren. Har også Laphroaig 10 og Caol Ila 18, samt Calo Ila 12 Dun Bheagan (best som aperitif) og Ardbeg 10, men mangler dessverre Lagavulin etc etc - høsten ikke så verst med disse og fyr på peisen...
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2006, 00:29   #99
LN-KGL
ScanFlyer Mile High Club

LN-KGL's Avatar

Ikke ta det så hardt MOW, etter man har plumpet uti på dypt vann, kan man komme seg opp og få tørket seg igjen. Nyt din Glenlivet du, jeg har allerede nytt min - da får jeg spare Barbaresco-en til middag i morgen kveld.
Old 07-10-2006, 00:51   #100
ENGM RAMP
ScanFlyer Rusty

Vel, jeg bare siterte fra min fru og hennes sjef hos NAX Flight Ops. at ingen maskin er groundet pga blåvæske, toalettvæske eller annen væske as of i går ettermidda når jeg la inn dette....

Tror ikke de en gang gidder bry seg med å skjule akkurat noe slikt heller......

Og dette med IP-adressene? kom igjen folkens, vi må da kunne hiss oss opp litt uten at man skal begynne å true med søksmål vel?

Vi er noen som er pro-NAX, mens noen er pro-SKBU, noen er pro-SA mens andre er villige til å gi NP en sjanse som varer iallefall lengre enn 5 dager

God helg ønskes uansett allle forumister!

Posting Rules