![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg grubler: Jeg sitter stort sett alltid ved midtgang, helst ved nødutgang slik at det er plass til mine lange bein. I hvert fall. Jeg gidder ikke stresse med å reise meg med en gang setebeltene fyker av, da jeg uansett ikke kommer meg noe sted på ei stund. Dette har en tendens til å stresse de som sitter innenfor meg. Er det ansett som uhøflig å ikke reise seg tidlig når man sitter ved midtgang i kuklassen?
![]() |
![]() |
#82 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Kuklassen?
Nå blir nok noen smålige mennesker fornærmet. Stå på ![]() Ikke uhøflighet å bli sittende, det er opp til de på innsiden til å gi tegn på at de vil strekke på beina. Du har ikke plikt å holde det åpent til enhver tid.
![]() |
#83 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Om flighten er over 11,5 timer hender det at jeg jeg kan finne på å reise meg opp for å strekke på beina eller gå på toalett, men de som sitter med siden av meg spretter jo opp i ett sett så det er ikkeno problem med å time dette til når de likevel ikke sitter i setet.
![]() |
#86 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Niks. Det er ikke høflighet. Det er smart.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Planlegging av CMB-tur (var: "Rutevalg til CMB-tur - Cathay F vs Emirates F") | Peppep | Reiseforum | 40 | 08-06-2013 14:34 |
Nordmenns manglende høflighet ved boarding | krølle | Småprat | 75 | 17-12-2011 10:02 |
Ut på tur... | Martin | TripReports | 28 | 01-10-2007 01:20 |
Ut på tur 2... | Thomas | TripReports | 24 | 22-10-2006 23:05 |
Ut på tur | LN-KMS | Flyforum | 8 | 12-10-2006 20:03 |