![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det er ikke min erfaring. Ved ufrivillig ombooking av operasjonelle årsaker har jeg fått manuell etterregistrering som om opprinnelig reiseplan hadde vært fulgt. Men prøv å løse den saken via andre kanaler enn ebretro-adessen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hadde HAM-CPH-TRF som ble kansellert og ombooket til KLM via AMS i stedet for. Fikk poeng og legs som om jeg fløy det jeg bestilte (i tillegg til Skyteam opptjening)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Takk for flere gode innvendinger. Virker som SAS ikke er helt konsekvent på dette området. Hvilken annen kanal enn ebreto eller sas.no bør jeg benytte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
http://www.care.flysas.com/SelfService/ClaimSAS/ Min erfaring med ebretro er at de i begrenset grad er bestykket med fullmakter eller vilje til å skjære igjennom på ting som går utenfor det rent rutinemessige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#86 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Newcomer
|
![]()
Takk igjen for nye tips og forsalg. Jeg henviser til sistnevnte rettigheter iht. eurobonus medlemsvilkår til både sas care og ebreto. Krysser fingrene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen mulighet til å se skatter og avgifter på *A awards? Har kommet til trinn tre i online reserveringen (Se gjennom), men skatter og avgifter blir fortsatt ikke vist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei! Jeg har gifted gold, fikk det for ca 1 år siden. Min venns kvalperiode utløp 31/9, og min utløper 31/6-19. Jeg er fremdeles reg med gold. Hvor lenge kan jeg regne med å beholde denne? Takker for svar!
![]() |
#91 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Dvs. da beholder du gull til og med 31/6-19 Din venns kvalperiode har ingen ting å si. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Statuskort er vel også gyldig ut egen kvalikperiode + tre måneder, så da 31/9-19
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Ser at jeg ved å bestille Amex Elite får 20.000 Eurobonus-poeng som teller for å økt medlemsnivå. Det betyr at jeg vil kunne få Diamond-kort i min opptjeningsperiode nå. Det jeg lurer på er om jeg vil da er "garantert" Gold neste år, uavhengig av hvor mange poeng jeg drar inn? Har hørt rykter om "soft landing" fra Diamond til Gull, men ikke funnet noe informasjon om dette. Er det noen som kjenner til reglene for dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Det stemmer. Du rykker ned til gull og har dette ut neste periode Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er det flere enn meg som har blitt nedgradert til Gull fra Diamond ved en feil? Har skjedd en eller annen gang etter etter nyttår. Mistanke om at det kan ha med family pooling å gjøre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf… nå har de drevet med "currently updating our service for Star Alliance Award online booking. We apologize for any inconvenience caused by this" i minst et døgn
Bare sånn generell grynt.
![]() |
#97 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#98 |
Newcomer
|
![]()
Mulig dette temaet ligger under en annen tråd men jeg tar sjansen. Nå kan man sjekke sin lifetime gold status på hos SAS. Som gullkunde hvert år siden 1995 er det smått irriterende å få beskjed om at det ikke er registrert kvalifiserende flyvninger på meg i 08/09 og at jeg ”kun” hadde 28 kvalifiserende flyvninger i 09/10. Hadde Travelpass unlimited begge disse periodene og fløy mer enn 100 enkeltflyvninger hvert år, mangler derfor to år på Lifetime Gold status. Flere som har samme «problem»?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvor ser du dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om Eurobonus (SkyTeam) | Discus | Reiseforum | 84 | 08-05-2025 05:17 |
AmEx Companion Ticket - bestilling, bruk, reisemål mm. StarAlliance (2019->31AUG2024) | SudCaravelle | Reiseforum | 216 | 27-02-2024 19:39 |
Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance) | ILS2 | Reiseforum | 956 | 13-01-2022 13:08 |
Egypt... generelle spørsmål om reise | Fnate | Reiseforum | 16 | 20-03-2018 17:07 |
Fly Pegasus - generelle spørsmål | kekker | Reiseforum | 9 | 14-11-2017 08:53 |