![]() |
|
![]() |
#81 |
Upgrade me....
|
![]()
Mulig jeg er negativ nå, men begynner ikke gullkortet å bli mer eller mindre betydningsløst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Upgrade me....
|
![]()
Jo, noe utland er jeg med på. Litt slapp i pappen, klokka er etter 16:00
Last edited by Tjab; 08-03-2016 at 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Selv Diamond og Pandion er "Gold", så hjelper absolutt både med tanke på fast-track, lounger etc.
Tar gjerne det "for life" jeg ja, og flyr da gledelig med *A for å få brukt det mest mulig. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg innbiller meg at jeg leste en eller annen plass at EB 2.0 også skal føre til at poeng / legs man opptjener utover kvalifikasjonsnivå for inneværende periode, skal telle med på neste periode.
Eksempel hvis man har opptjent 50 000 poeng i inneværende periode, så får man med 5000 poeng over i neste kvalik-periode. Noe nytt om dette eller er det jeg som surrer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med alt det positive kommer det nok også noe negativt som Roald av naturlige årsaker ikke snakker så høyt om akkurat nå. Dårligere opptjening eller høyere krav til de ulike nivåene bør ikke komme som noen overraskelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kanskje bare i første post i denne tråden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Roald uttaler også følgende: "Det viktigste er at vi vil tilgjengeliggjøre utrolig mange flere seter til våre EuroBonus-kunder. Det skal bli lettere å få tilgang til det."
"Utrolig mange flere seter", hva i all verden kan det bety? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Regner med at gull snart vil ligge på 50.000 poeng og diamant på 100.000.
![]() |
#90 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
Det er forøvrig noe jeg har litt mixed feelings om. Det gjør jo det lettere å booke bonusbilletter, men samtidig så blir det tilgjengelig "til flere". Det fører fort til både dårligere tilgjengelighet og potensielt økning i poengpris.
![]() |
![]() |
#91 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det betyr nok at de legger ut flere bonusseter på hver avgang, men at noen av de blir mye dyere enn i dag. Så er bare spørsmålet om de etter hvert flytter flere seter over i den dyre kategorien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har dessverre liten tro på Star tilgjengelighet online siden de i fjor sa det ble sett på et felles Starsystem for dette. Anser det som svada siden mange selskaper tilbyr dette i dag.
Det er vel også sannsynlig at vi ser prisbasert og ikke milesbasert opptjening i enda større grad enn i dag. Mange nye seter leser jeg til mye høyere pris. Forbedringer og omlegginger i bonusprogram er sjelden positivt for kunden... Men by lounge er positivt, gjerne med bagasjeoppbevaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hva er dette slags dyr? Man kan i sentrum få kaffe og kjeks den dagen man skal ut med fly?
![]() |
#94 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
SAS setter ned prisene på Skandianavia - Asia for poeng. Business før 140k, nå 100k. Eco før 80k, nå 60k. SAS Plus kan nå oså bookes til pris på 80k for en rundtur.
Yeey! Håper man også får se en tilsvarende prisreduksjon for booking av reise hos*A partners til Asia med EB-poeng. Litt kjipt å kunne bestille tur til Hong Kong i C med SAS for 100k, mens man må ut med 140k om man f.eks skal til BKK, SIN o.l. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Oioi! Når? Kva med oppgraderingsprisa?
![]() |
#96 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er tilgjengelig allerede nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jeg vil nesten definere det som dårlig nytt. Har aldri vært så veldig stort problem og få nok poeng. Derimot er det utfordring og finne nok bonusplasser Dog veldig positivt med muligheter for Plus Last edited by Someone; 10-03-2016 at 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ser fortsatt uendret ut og det er jo ikke helt konsistent. 40k poeng ekstra for å booke Business over Go til Asia som altså vil være 2 flighter i pluss og 2 i business og samtidig er det fortsatt 40k for å oppgradere fra Go til Business for en eneste strekning.
![]() |
#99 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Tilgjengelige bonusseter i Pluss på åpningsflighten Oslo-Miami 28.september nå.
Slengte inn en reservasjon, hadde vært gøy å være med på. Brukte AxEx-rabatten, og booka opprinnelig økonomiklasse på hjemreisen. Men når totalen ble 40.000 poeng og ikke 35. som det `burde´ være, forandra jeg selvfølgelig til Pluss hjem også, da det også kom på 40.000. ![]() Last edited by Eirik; 10-03-2016 at 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Amatør
|
![]()
Dette med gold ti år på rad, gjelder det også gullkort man har fått fra andre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Eurobonus | S. Holberg | Reiseforum | 33 | 20-09-2009 13:19 |
EuroBonus på LH | kristian | Flyforum | 5 | 12-05-2008 15:38 |
EuroBonus | SQ 777 | Flyforum | 2 | 13-01-2007 09:11 |
Eurobonus | storg | Flyforum | 3 | 07-10-2005 12:43 |