![]() |
|
![]() |
#81 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fan-FØKKING-tastic! Nesten som å være der. Ikke så mye mer annet å si enn tusen takk, dette var morsomt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fantastisk bra og detaljert rapport !
Angående mannen på vingen til MD'en, var det nok clear ice/contamination check ![]() Last edited by fjasebase; 05-11-2012 at 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Slutter meg til de foregående talerne. Takk for en fantastisk rapport. Utrolig kult å sitte å lese seg gjennom hele rapporten.
![]() |
#84 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Wow!
For en rapport! Tok meg jo flere timer å komme gjennom den! Hadde store forventninger da jeg så at du var kommet med en ny rapport her, og de ble i høyeste grad innfridd. Skulle jeg bruke ett ord på den må det være VELDOKUMENTERT. Vi kan da umulig ha gått glipp av annet enn sovinga di! ![]() Det er da helt klart at de setene på TGs 747 ut og inn til CPH er den beste biz klassen å oppdrive fra Europa til BKK. Ser at de også har freshet opp menyene, selv om jeg synes hovedretten ser litt stusselig ut der de er trøkket ned i et lite trau. Takk for innsatsen og at du delte med oss! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Fantastisk triprapport fra deg, HS-TLD. Utrolige flotte bilder fra Saigon og Vietnam som er hhv hjembyen & moderlandet mitt. Helt enig at 3 dager i VN ikke er nok, neste gang bør du ta en tur innom Nha Trang. Ta kontakt med meg om du trenger reisetips til neste tur
![]()
![]() |
#86 |
Cruising altitude
|
![]()
Enda en briljant og detaljert skrevet rapport fra deg. Men hvorfor sensurering av ansiktene? Syns har sett bilder av deg (?) eller reisemakkern uten sensurering fra en tidligere rapport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Meget bra rapport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fantastisk og detaljert rapport må vere noe av det bedere jeg har sett av TR, TAKK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Jøss for en bilderapport, kjempemessig og du har en stilig pressentasjon av bilder synes jeg. Nå hjalp du meg med å slå i hel litt tid her på hotellet i Førde :-)
Ser at Thai fortsatt har 4 valg av hovedrett, det er bra synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Livsnyter
|
![]()
Her var det bilder ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kom nettopp i tanke på at jeg sjekket billett OSL-BKK-MNL med TG i biz. Den koster 25'. Sjekker man CPH-BKK-MNL koster den 32'. Litt rart at den er 7' dyrere fra CPH enn OSL. Selv om setene kan være bedre om man er heldig å finner nye seter på flyet man får.
Nå var det vel ikke reisemakker som var med denne gangen, men en bekjent nede i Thailand om jeg husker rett. Så han var kanskje sjenert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nok en gang en solid, og velskrevet rapport. Takk for at du tar deg tid.
![]()
![]() |
#93 |
Front section flyer
|
![]()
Fint lesestoff på morran dette her
![]() Tja hva skal man si , du lever opp til forventningene som en TR fra deg skal være ![]() ![]() Både bilder og tekst er jo helt supert som vanlig. Fint at du hadde lagt med QR på en kort tur og, skal selv teste ut biz med de hjem fra HAN snart så da vet jeg hva som venter meg. Takk for at du tok deg tid til å dele denne med oss ![]()
![]() |
#94 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flyplassen du så på vei til Phuket er Chumpon airport (CJM) i provinsen Chumpon. Prachuap Khiri Khan ligger nordenfor med Hua-Hin og Cha-am. Ellers så kan jeg bare slutte meg til lovprisingen fra andre lesere. Muligens den beste reiseraporten jeg noengang har lest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastisk rapport! Kansje i overkant mangen bilder, men så helt fantastisk ut!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fantastisk, kan ikke si annet en at dette er en av de beste jeg har sett/lest. Liker godt fotodokumentasjon. Kan aldri bli for mange bilder. Løøøøv it
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||||||||||||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
![]() ![]() Quote:
Enig at dette er litt rart. Nå er jo setene man får på Biz med Thai fra CPH/ARN (selv de gamle spør du meg personlig...) klart flere hakk over setene i 777 o.l. men dette er jo First-seter, og det skulle jo i så måte bare mangle at komforten ikke var bedre. Denne ”Premium-følelsen” i egen liten kabin - samt en mulig høyere frekvens av fullt betalende bizpax fra CPH er vel kanskje noen av de underliggende faktorene ift. prisforskjellen mellom CPH og OSL. (?) Jeg syntes derimot at servicen fra CPH/ARN generelt er noe bedre enn fra OSL på de flightene jeg har hatt, men igjen - med hhv. 10 eller 14 seter i kabinen så er vel det naturlig. Sete og serviceforskjellen er dog ikke verdt 7000,- i mine øyne.... (Jeg kjøpte forøvrig billetten tidlig i sommer (CPH-BKK) på kampanje via expedia.dk, og betalte rundt 16.000,- NOK) Quote:
![]() Quote:
Quote:
Hmmmm...ikke et eneste bilde av meg selv på denne rapporten faktisk...har jeg blitt sjenert kanskje (?) Uansett, takk for at du leste! Takk for det Sindre – hyggelig at du likte rapporten! Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
|
||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
AirBussjåfør
|
![]()
Fantastisk rapport HS-TLD! Digger reiserapportene dine
![]() Er det lov å spørre hva du betaler for disse reisene? Eventuelt hvilke kampanjer/award-tickets benyttet du deg av? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastisk flott rapport :-) veldig bra med mye bilder og korte kommentarer, fikk veldig lyst å reise til Asia igjen :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Front section flyer
|
![]()
Hva lønner det seg av å bruke av cash i Vietnam? De derre dongene som du må en bag med hvis du skal handle eller US dollar?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gode selskaper i Thailand, Vietnam og Kambodsja? | LN-KOG | Flyforum | 18 | 30-05-2018 06:02 |
Til Thailand med US Dividend Miles i C & F Vol. II (Nov. 2013) | HS-TLD | TripReports | 55 | 20-02-2014 14:08 |
Høsttur til Sør Korea - Japan - Taiwan - Thailand med OZ,UA,TG(F) & LH,BR,SK(C) | Jamesbond_ppk | TripReports | 15 | 09-01-2014 11:53 |
Til Thailand med US Dividend Miles I C & F (Jan. 2013) | HS-TLD | TripReports | 82 | 02-11-2013 23:20 |
Til Thailand og Hong Kong med QR - TG & EK i Biz & First (Jan/Feb 2012) | HS-TLD | TripReports | 79 | 11-07-2012 11:03 |