![]() |
|
![]() |
#921 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
''Special rate offer is available to all employees, affiliates, partners, franchisees, friends and family of the entire Carlson organization including, Carlson Marketing, Carlson Wagonlit Travel, Carlson Restaurants Worldwide and Carlson Hotels Worldwide.- ''
|
![]() |
![]() |
#922 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Royal Stavanger
Min status: gold Rom booket:Standardrom Oppgradert: Business class Andre fordeler: Ingenting Da er det bekreftet at det er krise i olja, ble oppgradert her på et arbeidsukeopphold. Det skal være generelt stille i byen. Kom forresten fire bamsemums på rummet. Ikke mulig å få svar på Onetouch service... Last edited by Chriscross; 21-10-2014 at 07:37. |
![]() |
![]() |
#923 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Har to bookinger (for samme natt) inne hos Radison Blu Aqua i Chicago. Den ene er en advance purchase rate, mens den andre er en awardbooking til den nette sum av 50K gold points. Begge har mulighet for å requeste oppgraderinger.
Advance purchase-raten gir meg mulighet for å kjøpe oppgradering til Park Suite til 84USD, mens gold point-raten gir meg samme mulighet, men til 104USD. Synes vel særlig premiumet for awardnatta er rimelig spiselig, når rommet i utgangspunktet var "gratis" Den advance purchase-raten kostet meg 250USD så der sitter det nok litt lengre inn å kjøpe oppgradering, særlig som concierge hvor man kanskje kan forvente en gratis oppgradering.
#925 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotel: Radisson Blue Plaza Oslo
Status: Gold Min aller første walkin her i Norge.. Betalte rack-rate for et standardrom og utlevert nøkkel til et businessclass rom i 27 etg. Ekstra: Fikk avskrevet en flaske farris fra minibaren. Kan ikke forvente ekstra gave når man går inn døra uanmeldt midt på natta. hadde mista flyet mitt (min feil) og måtte overnatte et sted.. Plaza var nærmest og ikke noe spesielt dyrere enn de andre alternativene. |
![]() |
![]() |
#926 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Beke, Budapest
Min status: Congierge Rom booket:Standardrom Oppgradert: 'Superior' - med balkong Andre fordeler: Offergave, gratis frokost og fri wifi. Imidlertid har noen glemt å sperre nettverket. ![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi elsker å gi Club Carlson-medlemmene våre enda større valgmuligheter – fra over 1000 globale hoteller å velge blant, til en rekke måter å innløse poeng på. Derfor lar vi deg velge mellom to flotte tilbud: doble Gold Points® eller doble Elite-netter.
For å benytte deg av ønsket tilbud må du bestille og gjennomføre et opphold mellom 4. november og 30. desember 2014, så vær rask og gjør ditt valg i dag. |
![]() |
![]() |
#928 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() https://www.clubcarlson.com/secure/o...pointsornights
![]() |
#929 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Samme her
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk prøvd bestepris garantien til cr. Bestillte rom på park inn Gardermoen og fant etterpå en vesentlig billigere pris igjennom finn. Sendte inn dokumentasjon og fikk samme lave pris minus 25% ( 800,- i refusjon) som garantert etter en drøy dag :-) bra service av CR og Park inn!
|
![]() |
![]() |
#931 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Royal Stavanger
Min status: Concierge Rom booket:Standardrom Oppgradert: Jr Suite Andre fordeler: 3 sjokoladebiter og gratis parkering |
![]() |
![]() |
#932 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell Radisson blu værnes
status gold bestilt billigste prepaid rom fikk business rom 501 som jeg ba om i mail til hotellet perks var en skål med godiser og velkomstbrev |
![]() |
![]() |
#933 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Royal, CPH
Status: Concierge Rom booket: absolutt billigste singlerom (bøttekott) Oppgradert: Standard rom i 17. etasje Andre fordeler: Royal skuffet litt denne gangen, har alltid hatt god uttelling her ved tidligere besøk. Spurte om sen utsjekk kl 17, men fikk kun til kl 15. Ble ikke opplyst om gratis frokost i toppetasjen (måtte spørre...). Ingen velkomstgave på rommet, ikke en gang en flaske vann. På spørsmål ved utsjekk om jeg var fornøyd med oppholdet, svarte jeg som sant var at det var jeg ikke. Hun kunne bekrefte at status lå inn i bookingen, og mente jeg burde være fornøyd med å bli oppgradert til standardrom... Kanskje bøttekottet til kr 1.295,- var for billig til å gi meg flere ekstra perks? |
![]() |
![]() |
#934 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Amsterdam
Min status: Concierge Rom booket:Standardrom Oppgradert: Businessclass rom Andre fordeler: 2 sjokoladebiter, flaske vann og gratis frokost. |
![]() |
![]() |
#936 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hotell: Radisson Blu Aqua Chicago
Min status: Concierge Rom booket: King Park view, advance purchase rate Oppgradert: Business class i 18.etasje med noe som jeg mistenker ikke akkurat var park view, men shit la gå. Andre fordeler: Adgang til en middelmådig lounge i 17.etasje, late check-out (kl 16.00), velkomst brev, en boks nøtter, to flaske vann, bursdagskort og snacks til bursdagsbarnet som var med på tur :-)
#937 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Jeg har et par netter på Raddison Blu Berkshire i London i slutten av uken.
Det skal ble interessant å se hva de har å tilby av herligheter for en arbeidsmann. |
![]() |
![]() |
#938 |
Newcomer
|
![]()
Hotell: Radisson BLU Amsterdam
Min status: Gold Rom booket: standard rom poeng/cash Oppgradert: Ja, til nyoppusset superiorrom 4 etg. Andre fordeler: "special price" på frokost til 17,5 euro istedenfor 26,5. Fikk også hyggelig pris på en deilig Blue label i baren til 20 euro kontra de 31 den skulle ha kostet... Forøvrig veldig fornøyd med oppholdet. Trivelig bar og bra restaurant. |
![]() |
![]() |
#939 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: art'otel amsterdam, by park plaza
Min status: Concierge Rom booket: standard rom Oppgradert: Nope Andre fordeler: Flaske vann, men det tipper jeg alle får. Veldig fresht hotell og rom |
![]() |
![]() |
#940 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hotell: Radisson Blu OSL
Min status: Concierge Rom booket: standard rom Oppgradert: Ja, til en svæær 2 roms suite. Andre fordeler: Nada |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |