![]() |
|
![]() |
#901 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det står at det ikke finnes noen avgang... men det stemmer jo ikke akkurat helt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endel av budapest turene går med LH, var iallefall det jeg noterte meg når jeg prøvde å finne en tur retur i oktober.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]()
Flere som har fått feilmeldinger i dag? Har fått timeouts og feilmeldinger online og i appen både på Android og iOS. Check in og boarding pass retrieval har stoppet flere ganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Har fått sjekket inn via appen jeg, det gikk fint.
Men nå når jeg prøver står den bare og surrer uten å oppdatere noe... Sikkert en høstforkjølelse som kommer etter sommerforkjølelsen og som danner grunnlag for vinterinfluensaen som igjen etterfølges av vårallergi.. Same shit, different wrapping. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
nIgen respons og tomme websider betyr at SAS har en annonsekampanje.
![]() |
#906 |
Flyjunkie
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvorfor er det ingen mulighet for å bestille undomsbilleter på appen? Finner kun dette på web sidene? Burde ikke web og app være like?
Og hvorfor overføres ikke profiler mellom web og app? Bestiller en del reiser for min datter og må da legge in profil for henne på iPhone, iPad og web. Rimelig tungvint og når man i tillegg ikke kan bestille undomsbilleter på appene blir det litt irriterende faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#908 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Prøver å bestille meg en bonusreise HAU-AES i slutten av neste måned, når jeg trykker på den avgangen jeg vil ha hvor det står 6000 poeng kommer det opp 9000 poeng på høyre side av skjermen. Jeg kommer meg gjennom neste steg med passasjeropplysninger, neste side jeg kommer til får jeg denne feilmeldingen
Quote:
Noen som har vert borti dette?
![]() |
![]() |
#909 | |
Helgeturekstremist
|
![]()
I lavpriskatalogen har SAS lagt ut en rekke flighter som man enda ikke kan booke, fikk dette bekreftet av 05400.
Flightene er listet til gode priser, men når man kommer til betaling får man feilmeldingen Quote:
![]() |
![]() |
#910 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Sjekket en booking litt fram i tid og den er endret slik, har ikke fått noe mail eller beskjed om endring.
Orginal booking ![]() Endret til dette, legg merke til endringen 13 om morgenen tom endret rekkefølge på destinasjoner. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har muligens blitt rapportert før, men under "Mine bestillinger" fjernes ikke gamle flighter automatisk. For å få dem fjernet må man prøve å åpne dem, noe som gir en feilmelding... og så er de borte.
![]() |
#912 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er en schedule change og har lite å gjøre med det denne tråden handler om .. det må du regne med kan skje når du booker så langt frem i tid. Kontakt SAS så finner de noe som henger bedre sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Monkey Traveller
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Flyklapper
|
![]()
Fortsatt lite med SAS.no å gjøre ...
![]() Bookingen din ligger nok på kø til ett eller annet SAS-kontor for redigering, men kontakter du dem først, så er sjansen større for at du får det du vil ha .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Monkey Traveller
|
![]() Quote:
Ordner seg nok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Å endre en plus-billett,
på nett : 542 kr på telefon: 0 kr. Noe er ganske galt med nettsidene når det står at en må betale for en endring som er gratis (plus fra B til B). Håpløse greier... |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Star Alliance only.
|
![]()
Pass dere for SAS-chatten. De tror jeg har lav IQ.
Meg: "Hei. Kan du endre e-posten i min bestilling til starflyer@gmail.com i stedet?" Chat: "Da var det gjort." Og resultatet: - Er det mulig?! Trenger ikke å ta meg så bokstavelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#919 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Her bestiller jeg bonustur på sas.no med poeng fra min EBG-konto og jeg er logget inn på min EBG-konto når jeg sjekker inn, men likevel klarer ikke SAS få med seg at jeg har status når jeg flyr.
Da jeg av nysgjerrighet spurte i skranken hva SK*E på boardingkortet stod for sa de det var lurt jeg kom og fikk det korrigert til SK*G. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg risikert å ikke komme med flyet da det var så lang venteliste. Og så må jeg oppgi nasjonalitet på nytt hver gang jeg sjekker inn via sas.no. ![]()
![]() |
#920 |
Flyjunkie
|
![]()
Har i dag vært i kontakt med revenue management hos SAS, via kundeservice. Fikk svar etter to timer - meget positivt - men jeg ble ikke så mye klokere.
Skal bestille en tur BGO-ALC i Plus, og i den forbindelse oppdaget jeg noe pussig. 28. mars - 16. mai og 1. august - 24. okt finnes det ingen billetter i Plus på direkteavgangene lørdager BGO-ALC, kun i Go og Plus Full Flex. Returreisene ALC-BGO direkte lørdager er Plus tilgjengelig, det er altså på utreise det ikke finnes "vanlig" Plus. Såvidt jeg kunne se. Alle avgangene via Oslo har billetter i Plus-buckets som forventet. Jeg mistenker at dette ikke er med overlegg fra SAS sin side, og at noe er glemt i Amadeus, men jeg får til svar tilbake at dette er "en strategisk beslutning siden påsken begynner 28. mars". Jaha. Ut oktober? Noen av dere Amadeus-guruer her som har en idé? Synes jo dette er litt snålt. Nå kommer vi ikke til å fly lørdagen uansett, så det spiller ikke noe rolle for oss, men jeg ble jo litt nysgjerrig... :-) Edit: Ser nå at noen hos SAS har våknet. Den "strategiske beslutningen" er tydeligvis omgjort... og billetter tilgjengelig Last edited by hlorange; 11-11-2014 at 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |