![]() |
|
![]() |
#881 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Og da er pekeleken i gang igjen, og den evige krangelen mellom piloter og selskaper fortsetter.
https://e24.no/naeringsliv/i/73dkoV/...vlige-aksjoner Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg ser ingen piloter som krangler.
Det jeg ser er en ledelse som sa opp alt for mange ansatte - både på bakken, i luften og i hangaren - under pandemien, og som etter å ha senket lønn og økt arbeidstid nå sliter voldsomt med å oppbemanne igjen, med det resultat vi ser nå. Det som er “evig” er at man skylder på de ansatte når man selv gjør brølere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp. Samme regle hvert år. Trafikkprogrammet ryker ved den minste forstyrrelse, og SAS skylder på alle andre enn seg selv og overambisiøs planlegging fra avdelingen for teoretisk luftfart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Men kan rettmessig krangle også, jeg er i hvertfall en kranglefant når jeg føler meg dårlig behandlet ![]() Og akkurat i denne saken mener i hvertfall jeg at jeg sitter på nok informasjon fra mange nok kilder til å si det ledelsen SAS her sier artikkelen er feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tydeligvis litt internt bråk i foreningene til SAS også, da de danske kabinansatte i Connect har besluttet å ikke lenger være medlemmer av FPU.
Bak betalingsmur: https://check-in.dk/enstemmig-afgoer...ing-ud-af-fpu/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Konflikt mellom Lufthansa og Turkish | Someone | Småprat | 3 | 10-12-2013 09:33 |
Konflikt i Finnair | EB | Flyforum | 2 | 04-06-2008 19:44 |
Transwede konflikt rammer SAS | scandi | Flyforum | 31 | 13-12-2007 15:23 |
Transport varnar för konflikt med SAS | TG923 | Flyforum | 0 | 26-08-2007 17:03 |
Konflikt mellom BU og SK-piloter | Isbamse | Flyforum | 5 | 29-09-2005 16:00 |